Er heeft zelfs een oud golfje met een bord te Koop op onze oprit gestaan. En dat is natuurlijk niet bevorderlijk als er mensen langs komen rijden die op zoek zijn naar ons huis...
Volgens de politie mag iedereen daar parkeren mits er maar geen overlast bezorgd wordt... maar het is ons kadastraal bezit, en iedereen in die straat weet dat dat géén openbare parkeergelegenheid is. (die trouwens wèl ruim aanwezig is in die straat.) Dus met andere woorden, ik mag mijn auto gewoon bij iedereen op de inrit zetten mits ik maar geen overlast bezorg? Het bezorgt ons wèl overlast, want we willen ons huis graag verkopen, en als we het huis willen opknappen en de tuin willen bijhouden, dan kunnen we niet eens onze auto op onze eigen uitrit zetten.
Dit is de voorkant van ons huis, onze auto staat daar geparkeerd, het hekje aan de linkerkant op de foto is van ons. Vóór de uitrit loopt met dezelfde straatstenen, maar dan in een andere richting gelegd, het trottoir.

Ik hoop dat u mij duidelijk kunt uitleggen of hier nu geparkeerd mag worden, en waarom? De ene politieman geeft aan dat de auto weggesleept wordt als we bellen, en een andere politieman geeft aan dat iedereen daar mag parkeren... Ik wil gewoon niet hebben dat daar geparkeerd wordt, en als de nood echt hoog wordt met parkeren, dat men dan gewoon het fatsoen heeft om ons even te vragen of de auto daar voor een nachtje mag staan... We zijn in dezelfde woonplaats gebleven, met hetzelfde telefoonnummer. Onze 'oude' buurvrouw weet waar we wonen, dus dáár kunnen ze ook nog gaan vragen naar ons telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Iris Martens.