mishandeling

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

mishandeling

Ongelezen bericht door Gast »

sinds twee jaar wonen mijn vriendin en ik samen.
het huis huurt mijn vriendin en ik betaal elke maand een bedrag aan haar.
sinds een aantal maanden vermoede ik dat ze vreemd ging.
twee weken heb ik haar dit gevraagt en toen zijn onkende werd ik woedend, ik heb toen haar keel dicht geknepen, haar gevloert en vervolgens ben ik met mijn knieeen op haar schouders gaan zitten en haar smsjes gaan lezen hierna werd ik nog veel kwader en heb ik uit woeden een bloempot kapot geslagen op haar rug.

zij heeft die avond ergens anders onderdak gezocht en drie dagen laer aangifte gedaan, ik heb inmiddels gehoord dat ik voor de rechter moet verschijnen.

kan iemand mij vertellen wat voor straf ik krijg en of de rechter mij het huis kan uitzetten(ben mede huurder)

gegroet
Gast TS
Infopolitie Gast

evembij vermelden dat ik een strafblad heb
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Staat u geboekt als medehuurder bij het verhuurbedrijf? Zo niet, heeft u weinig poot om op te staan.

Een uitspraak over een evt. straf zult u binnen dit forum niet krijgen. De strafoplegging is een zaak voor de rechter en die weegt daarbij alels mee wat hem/haar ter ore komt. Vandaar dat niet is te voorspellen wat de uitspraak zal worden.

Neemt niet weg, dat die naar mij mening best wat hoog mag zijn.
Knutselsmurf TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Waarvoor hebt u dat strafblad, mishandeling of iets anders ?

p.s.
Er worden hier wel vaker vragen gesteld over mishandeling, zowel door daders als door slachtoffers.
Maar het komt zelden voor dat een dader een dergelijk gedatalieerde omschrijving geeft.
Gast TS
Infopolitie Gast

Knutselsmurf schreef:Waarvoor hebt u dat strafblad, mishandeling of iets anders ?

p.s.
Er worden hier wel vaker vragen gesteld over mishandeling, zowel door daders als door slachtoffers.
Maar het komt zelden voor dat een dader een dergelijk gedatalieerde omschrijving geeft.
ik heb een strafblad voor mishandeling

ik heb toen ik 16 was me moeder en zusje inelkaar geslagen met een wapen
en daarvoor heb ik enkele jaren voor moeten brommen
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

dat zal de rechter meenemen in zijn vonnis.
Dopfel
Superlid
Hoofdagent
Roepnaam: Jan Willem
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Dopfel »

Nou, TS draait in ieder geval niet om de feiten heen. Dat heb ik wel eens anders gezien hier. Hulde voor de openheid dus.

Maarreh.... Leo, als TS al twee jaar bij zijn vriendin in woont heeft hij toch woonrecht en kan hij er niet zomaar uitgezet worden, ook al is hij niet 'officieel' medehuurder? Of roep ik nu iets heel raars?
Stultorum infinitus numerus est.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Voor het meewegen van het strafblad is van belang hoe lang geleden de feiten op het strafblad zijn gepleegd.

Het dichtknijpen van de keel en het stuk slaan van die bloempot kan als poging zware mishandeling worden aangemerkt.

Welke straf zal worden opgelegd is aan de rechter. Het lijkt echter niet waarschijnlijk dat dit een geldboete gaat worden. Een forse taakstraf is wel het minste wat gast kan verwachten.

Aangezien vriendin de woning huurt en het mij zeer waarschijnlijk lijkt dat zij de relatie niet zal willen voortzetten. Gezien het door gast gebruikte geweld en het feit dat zij als huurster van de woning bekend staat, lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat de woning aan haar zal worden toegewezen.
Stay safe out there.
Gast der gasten TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast der gasten »

Beste gast,

Opmerking van moderator rich

Waardeoordelen horen hier niet thuis.
Gast der gasten
Gesloten