Mocht je geen succes hebben bij de opgegeven mogelijkheden die door anderen zijn genoemd, probeer het eens bij het KLPD zelf.
Ik weet dat in de postkamer bij het KLPD hele muren vol hangen met allerlei uiteenlopende foto's van diverse ingebruik zijnde en geweest zijnde voertuigen en middelen.
Wellicht ook een optie om eens contact op te nemen met het bureau communicatie van het KLPD. Daar werkt ene voorlichter (voor velen wel bekend F. Zuiderhoek) die vroeger ook nog heeft mogen toeren in zo'n bolide.....
Succes ermee
ps: bel even met 0900-8844 en laat je doorverbinden.......
Ja ik heb al eens een email gewisseld met deze man. Hij heeft mij een keer een foto gestuurd van de oude Targa. Helaas heb ik nog geen "moderne" variant gehad. Misschien dat ik hem eens zou kunnen bellen.
Knutselsmurf schreef:Toch zie ik mogelijk nog een probleempje met de tijds volgrorde.
Op de 1e foto staat een oud model kentekenplaat, zonder blauw NL vlakje
Maar mocht daar nog mee rondgereden worden toen de 'moderne striping' werd ingevoerd ?
Die Porsche op de eerste komt uit 1992 (althans het kenteken) en toen bestonden die GAIK-platen nog niet.
Ik had bijna gezegd "dat slaat nergens op" maar beperk me tot "hoe kon je daar nu bij?"
De datum waarop de foto gemaakt is weten we niet. het kan dus goed zo zijn dat de foto gemaakt is kort nadat de auto op de weg is gekomen. Gelet op het ontbreken van blaadjes aan de meeste bomen en de aanwezigheid van bruine blaadjes op de paar bomen die nog blaadjes hebben zou dat goed het najaar van 1992 geweest kunnen zijn. Op dat moment was de auto dus net op de weg en bestonden de GAIK-platen nog niet. Die zijn namelijk pas in 2000 op de auto's gekomen. De nieuwe striping is in 1992 ingevoerd dus is er geen aanwijzing om aan de foto te twijfelen.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.