Ik ben Arno en ben een enorm Porsche en modelbouw liefhebber.
Voor een wedstrijd ga ik een Porsche 911 Targa maken, zoals de KLPD die begin jaren 90 reed. Ik heb echter al heel wat op internet gezocht en kan maar 2 matige kwaliteit foto's vinden.
Ik heb al verschillende instanties aangeschreven, zo ook de redactie van BlikOpDeWeg en die verwezen me naar dit forum. Ik hoop dat iemand me aan wat gegevens (liefst foto's) kan helpen.
Dit zijn de gevonden foto's:
Hint: Een Targa is geen cabrio en heeft dus een vaste achterruit.
Voor geinteresseerden.
Alle bouwprojecten van mij en vele anderen zijn te volgen op http://www.modelbrouwers.nl. Ik ben daar te vinden onder de naam Deathtrap.
De Porsche is helaas niet meer in bedrijf binnen de KLPD.
Ik weet nog goed dat ik vroeger met mn pa op de vrachtwagen het bedrijventerijn af reed in Kapelle (ZLD)
Daar had je een pension met een restaurant waar de verkeerspolitie Kruiningen (naast Kapelle) vaak hun bammetje aten. (vermoed ik )
Daar stonden dus vaak 1 a 2 Porches op het parkeerterein.
Het was een super aanzicht.
Helaas weet ik de naam niet meer van het pension, het zou goed kunnen dat hun nog fotos hebben van die Porches.
Tis maar een hint!
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er daadwerkelijk Targa's zijn gebruikt met de 'moderne striping'... Maar al was het wel zo, dan zijn het echt grote uitzonderingen geweest...
Ik zou te allen tijde gaan voor de 'echte bijpassende striping'...
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
'De mening van een rechter is ook maar een mening..'
zijlvaart67 schreef:Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er daadwerkelijk Targa's zijn gebruikt met de 'moderne striping'... Maar al was het wel zo, dan zijn het echt grote uitzonderingen geweest...
Ik zou te allen tijde gaan voor de 'echte bijpassende striping'...
Ja die oudere targa's ken ik ook. Ik vind die kleuren niet zo mooi, maar wie weet bouw ik ooit er ook nog zo een.
De foto's die ik heb tonen toch echt een Targa met moderne striping. Tevens heb ik bij RDW het kenteken nagetrokken en die klopt met de beschrijving.
Ik heb het politiemuseum enige tijd gelden al aangeschreven, maar ik krijg van hun geen enkele reactie (prettig is dat als men wel verzoekt een email te sturen, maar er vervolgens niets mee doet).
Ik zal eens kijken of ik een vraag kan stellen op politievoertuigen.nl
Maar mochten jullie nog over een leuke foto struikelen... laat het me dan even weten
Toch zie ik mogelijk nog een probleempje met de tijds volgrorde.
Op de 1e foto staat een oud model kentekenplaat, zonder blauw NL vlakje
Maar mocht daar nog mee rondgereden worden toen de 'moderne striping' werd ingevoerd ?