Seriemoordenaar
Moderator: Moderatorteam
-
Seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
Seriemoordenaar
ik wil even zeggen dat dit geen lollig berchtje is dit is een serieuze vraag:
Wat doen jullie als er een seriemoordenaar(res) is in een gebouw en zij of hij valt het slachtoffer met een mes aan voor een beveiligings camera de seriemoordenaar heeft een zwart gewaad en een hockeymasker op om niet herkent te worden de hele moordenaar wordt dus op camera opgenomen hoe zou de politie dat op het misdrijf plaats gaan onderzoeken deze vraag wou ik al heel lang een keer stellen.
Wat doen jullie als er een seriemoordenaar(res) is in een gebouw en zij of hij valt het slachtoffer met een mes aan voor een beveiligings camera de seriemoordenaar heeft een zwart gewaad en een hockeymasker op om niet herkent te worden de hele moordenaar wordt dus op camera opgenomen hoe zou de politie dat op het misdrijf plaats gaan onderzoeken deze vraag wou ik al heel lang een keer stellen.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: Seriemoordenaar
ik weet dat dit niet echt een realistische vraag is maar wat als het een keer zou gebeuren ik zeg maarSeriemoordenaar schreef:ik wil even zeggen dat dit geen lollig berchtje is dit is een serieuze vraag:
-
Seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
Seriemoordenaar
ik zou eens willen weten hoe zo'n zaak van een seriemoordenaar(res) wordt opgelost en ik heb even een voorbeeld van een tv soap afgehaald ja haha maar zo'n gekken heb je ook in het echte leven ik heb laats nog gelezen hoe een man iemand had vermoord met zo'n maker op dat was echt gebeurd. maar je moet wel een slime seriemoordenaar zijn om de politie te slim af te wezenrai schreef:Dit is inderdaad geen alledaagse vraag.
Vanwaar deze belangstelling hoe dit soort zaken afgehandeld worden ???
Mogelijk iets opgepikt in één of andere tv-serie ???
Het is namelijk niet iets wat elke dag gebeurd en lijkt me niet dat je dagelijks met dit soort casussen in je hoofd rond loopt.
-
Blowfish TS
- Infopolitie Gast
Volgens mij gaan die twee woorden niet samen.Seriemoordenaar schreef:.... slime seriemoordenaar ....
-
Seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
hahaha ja maar dat was een wannabe serial killer geloof ikBlowfish schreef:Volgens mij gaan die twee woorden niet samen.Seriemoordenaar schreef:.... slime seriemoordenaar ....Als die seriemoordenaar zo slim was, had deze met een cocktail op de bahama's gezeten
.
-
seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
seriemoordenaar
maar dit zou best wel een in het echte leven kunnen gebeuren ik denk niet dat veel mensen weten wat je in zon situatie kan doen.
-
Blowfish TS
- Infopolitie Gast
Nee, dat zijn meestal de mensen die zich dit soort dingen afvragen ... 
-
seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
haha hoe bedoel je datBlowfish schreef:Nee, dat zijn meestal de mensen die zich dit soort dingen afvragen ...
- rai
- Geslacht:
Risico-analyse maken.seriemoordenaar schreef:haha hoe bedoel je datBlowfish schreef:Nee, dat zijn meestal de mensen die zich dit soort dingen afvragen ...
-
Seriemoordenaar TS
- Infopolitie Gast
Wat is een Analyse ????rai schreef:Risico-analyse maken.seriemoordenaar schreef:haha hoe bedoel je datBlowfish schreef:Nee, dat zijn meestal de mensen die zich dit soort dingen afvragen ...
-
Wouter1987 TS
- Infopolitie Gast
Te veel Jason X gekeken?Seriemoordenaar schreef: de seriemoordenaar heeft een zwart gewaad en een hockeymasker op om niet herkent te worden de hele moordenaar wordt dus op camera opgenomen hoe zou de politie dat op het misdrijf plaats gaan onderzoeken deze vraag wou ik al heel lang een keer stellen.