kaarten madonna
Moderator: Moderatorteam
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
Klopt, het is zelfs zo dat de ticketsbureau's studenten inhuren met twee maal in de rijstaan om maximaal 6 kaarten te verkrijgen, en die worden dan beloont met € 25 welke later voor veel duurder verkocht gaan worden voor de echte liefhebbers.
Zo hadden wij laatst een arrestant met 46 kaarten bij zich. De kaarten mochten vernietigd worden, het geldbedrag wat hij bij zich droeg werd inbeslaggenomen, en daar bovenop € 40 per kaart aan boete.
Wat schets je verbazing, dat hij de volgende maal weer gewoon in de buurt rondliep, en die hebben we zo gevolgd dat hij niet kon verhandelen.
Zo hadden wij laatst een arrestant met 46 kaarten bij zich. De kaarten mochten vernietigd worden, het geldbedrag wat hij bij zich droeg werd inbeslaggenomen, en daar bovenop € 40 per kaart aan boete.
Wat schets je verbazing, dat hij de volgende maal weer gewoon in de buurt rondliep, en die hebben we zo gevolgd dat hij niet kon verhandelen.
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast
Dat moet nogal een aanblik zijn dan! Kun je een foto posten, wellicht dat aspiranten daarmee kunnen leren hoe de professionals dat aanpakken.The Scorpion schreef:en moet ik irritante pubers laten zien dat het recht van de sterkste wel degelijk geldt en dat ik als eerste kaartjes krijg als om 10.00 uur de vvk begint.
...irritante pubers...? Volgens mij hoor jij zelf nog tot die categorie???The Scorpion schreef:bla bla bla bla ... moet ik bij elk vet concert [bla bla bla] irritante pubers laten zien dat het recht van de sterkste wel degelijk geldt en dat ik als eerste kaartjes krijg als om 10.00 uur de vvk begint.
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
-
koopman TS
- Infopolitie Gast
OepsKirs schreef:...irritante pubers...? Volgens mij hoor jij zelf nog tot die categorie???The Scorpion schreef:bla bla bla bla ... moet ik bij elk vet concert [bla bla bla] irritante pubers laten zien dat het recht van de sterkste wel degelijk geldt en dat ik als eerste kaartjes krijg als om 10.00 uur de vvk begint.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45