Dit is een, het is natuurlijk heel triest. Maar wat is er nog meer gebeurd? Niet alleen ik, maar er liepen meerdere door rood, andere die ook door rood lopen waren wat ruigere gasten en donkere mensen. Ik ben zelf een rustige, niet opvallende type. Dat is alleen de reden dat ik me kan bedenken dat ze mij uitpikken
Vind dit echt weer een voorbeeld dat politie niks beter doet dan de makkelijk prooi zoeken omdat hij waarschijnlijk was om klappen van de andere zou krijgen, terwijl de andere lachend doorlopen omdat zij geen boete hebben gehad. Toen vroeg ik aan de politie agent waarom de andere geen boete krijgt, toen kreeg ik een stomme antwoord; ben nu met jou bezig.
Ik vroeg nog aan de politie agent. Bent U nooit door rood gelopen? Hij zei nee, wat ik eigenlijk niet geloof, was een beetje tokkie( een aso type) En uiteindelijk op politie bureau gezeten te hebben ben ik naar station gelopen. Voelde me gewoon echt benadeeld. Hierdoor hebben mensen nog minder respect voor de politie. 35 euro boete kan ik mee leven, maar dit is gewoon echt te gek voor woorden? Niet? geef een reactie please?