Ik heb gisteren een chevrolet motor op de kop getikt. Mag ik deze motor in mijn huidige auto bouwen. Hij steekt niet ver uit de motorkap en ik kan een motorkap zo maken dat hij er precies oppast.
Er is geen gevaar maar de auto word iets zwaarder. Als de auto door de keuring komt, is het dan prima?
Ik heb gisteren een chevrolet motor op de kop getikt. Mag ik deze motor in mijn huidige auto bouwen. Hij steekt niet ver uit de motorkap en ik kan een motorkap zo maken dat hij er precies oppast.
Er is geen gevaar maar de auto word iets zwaarder. Als de auto door de keuring komt, is het dan prima?
Bedankt
Nee, dat is niet prima. Het voert erg ver om dit hier uit te leggen, vooral omdat het (in dit stadium) niets met de politie te maken heeft. Neem eens contact op met het RDW en leg daar duidelijk uit wat uw plannen zijn. Daar kan men U verder helpen.
Beste Tommy/Jos/Gert/Dirty Harry/Jake/Bertus/Louis/don98/Calvin.
Je hebt al de nodige vragen gesteld op dit forum, hetgeen overigens vrij staat.
Nu eentje van mij: Heb je al eens nagedacht over registreren? Het kost geen cent, je hoeft niet steeds na te denken over een andere naam, en je krijgt nog steeds kosteloos antwoord op je vragen.
edit: typo
Laatst gewijzigd door MotoRon op 30 mar 2006, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt al de nodige vragen gesteld op dit forum, hetgeen overigens vrij staat.
Nu eentje van mij: Heb je al eens nagedacht over registreren? Het kost geen cent, je hoeft niet steeds na te denken over een andere naam, en je krijgt nog steeds kosteloos antwoord op je vragen.
Uit m'n hoofd zeg ik dat de fabrikant van de auto (bijvoorbeeld Citroën of Peugeot) er goedkeuring aan moet verlenen (dit kan schriftelijk) en de RDW moet de ombouw goedkeuren. Wanneer je 40% meer vermogenswinst behaalt, wordt de auto ook nog op een circuit getest.