Omdat ik wel bij mensen die voor hun 18e iets geflikt hebben, niet eens veroordeeld zijn, het inmiddels meer dan 10 jaar geleden is, genoeg kan vinden in HKSBosman schreef:Etiene schreef:Waarom kan ik dan bij mensen die voor hun 18e al eens veroordeeld zijn en dus nog minderjarig, na hun 18e hier niets meer over vinden in HKS?Nope, dat is niet zo.
Je kan best gelijk hebben, maar kan je het ook onderbouwen?
winkeldiefstal hoe lang bewaard (strafblad)
Moderator: Moderatorteam
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
-
Angie TS
- Infopolitie Gast
winkeldiefstal
ik heb vorig jaar wat gestolen uit een winkel( erg genoeg) maar ik ben meegemoeten na he bureau. ik heb papieren meegekregen en daar stond in dat ik een geldboete kon betalen twv 130 euro of afwachten en ermee voor de rechter verschijnen. ik heb de boete gewoon betaald. nu hevb ik ergens gesolliciteerd en willen een verklaring omtrend goed gedrag, krijg ik die? want weet niet of ik nu wel of geen strafblad heb?
gr
gr
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: winkeldiefstal
Dat is zeer afhankelijk voor welke functie of beroep die VOG nodig hebt. Is het voor beveiliging of een andere toezichthoudende functie dan zou het wellicht een probleem kunnen geven. Na de aanvraag van de VOG krijg je zodra er beslist is een vooraankondiging of de VOG wel of niet wordt afgegeven. Je kan dan besluiten je eventuele sollicitatie in te trekken of in beroep te gaan tegen de beslissing dien men gaat nemen m.b.t. de afgifte van de VOG.Angie schreef:ik heb vorig jaar wat gestolen uit een winkel( erg genoeg) maar ik ben meegemoeten na he bureau. ik heb papieren meegekregen en daar stond in dat ik een geldboete kon betalen twv 130 euro of afwachten en ermee voor de rechter verschijnen. ik heb de boete gewoon betaald. nu hevb ik ergens gesolliciteerd en willen een verklaring omtrend goed gedrag, krijg ik die? want weet niet of ik nu wel of geen strafblad heb?
gr
Stay safe out there.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: winkeldiefstal
Het is voor een callcentrummedewerker bij een groot bedrijf en ze vroegen of ik er bezwaar bij had om hem aan te vragen en ik heb gezegt is geen probleem, maar weet niet of ik hem krijg en wil de baan heel graag!!! ben er niet voor bij de rechter geweest heb de boete gewoon betaald voor de vastgestelde datumSWAT schreef:Dat is zeer afhankelijk voor welke functie of beroep die VOG nodig hebt. Is het voor beveiliging of een andere toezichthoudende functie dan zou het wellicht een probleem kunnen geven. Na de aanvraag van de VOG krijg je zodra er beslist is een vooraankondiging of de VOG wel of niet wordt afgegeven. Je kan dan besluiten je eventuele sollicitatie in te trekken of in beroep te gaan tegen de beslissing dien men gaat nemen m.b.t. de afgifte van de VOG.Angie schreef:ik heb vorig jaar wat gestolen uit een winkel( erg genoeg) maar ik ben meegemoeten na he bureau. ik heb papieren meegekregen en daar stond in dat ik een geldboete kon betalen twv 130 euro of afwachten en ermee voor de rechter verschijnen. ik heb de boete gewoon betaald. nu hevb ik ergens gesolliciteerd en willen een verklaring omtrend goed gedrag, krijg ik die? want weet niet of ik nu wel of geen strafblad heb?
gr