goedendag,
ik heb een vraag , mij man die heeft een sinterklaas forum gemaakt .
we hebben al een 2 jaar ruzie met een andere sinterklaas organisatie ,
die persoon probeerd ons ook kapot te krijgen , we krijgen dreigmailtjes binnen .
nu hebben wij ook een forum opgezet en zelfs daar worden we op belachelijk gemaakt , doordat mij man autistisch is maakt hij wel eens spelfouten .
zelfs daar worden we op afgekraakt.
nu was mijn vraag of er echt een forum politie bestaat .
zo nee wat kunnen we hier aan doen zodat dit stopt .
wij zijn een goede organisatie die ten gronde word gelegd.
ik hoop dat u dit mailtje wilt beantwoorden
met vriendelijke groet daniel en kirsten van der roest
forum politie
Moderator: Moderatorteam
-
Briges TS
- Infopolitie Gast
Het is natuurlijk triest dat uw man op medische gronden wordt gediscrimineerd, maar over het feit wie nu wel of niet een sinterklaas forum mag houden daar is hier geen antwoord op te geven, anders gezegd iedereen lijkt mij!
Uw vraag is best onduidelijk gesteld, maar heb een groot vermoeden dat het gaat om de beledigende uitingen die door die andere organistatie zijn gemaakt. Ook zijn er volgens u dreigmailtjes verstuurd, in hoevere wordt u/diegene bedreigd in die mails?
Ik kan u alleen vragen om iets duidelijker te zijn zodat men hier op het forum u een beter antwoord/tip kan geven.
succes
Uw vraag is best onduidelijk gesteld, maar heb een groot vermoeden dat het gaat om de beledigende uitingen die door die andere organistatie zijn gemaakt. Ook zijn er volgens u dreigmailtjes verstuurd, in hoevere wordt u/diegene bedreigd in die mails?
Ik kan u alleen vragen om iets duidelijker te zijn zodat men hier op het forum u een beter antwoord/tip kan geven.
succes
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
U kunt proberen het IP-adres van degene die u zwart maakt op uw forum te blokeren. Hij kan dan geen berichten meer posten vanaf dat adres. Iemand die verstand heeft van computers kan dit mogelijk voor u regelen.
Menselijk gedrag is inderdaad vaak erg droevig en onvolwassen.
Menselijk gedrag is inderdaad vaak erg droevig en onvolwassen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
redfrisian TS
- Infopolitie Gast
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Ik denk dat de raad van ThunderSTreak een goede zet is, een IP-ban maakt het gewoon onmogelijk vanaf dat internetadres op het forum te komen. Daarmee voorkom je dat je op je eigen forum belachelijk wordt gemaakt.
Voor wat betreft de bedreigingen: daarvan kunnen we alleen aangeven of er mogelijkheden zijn om daartegen iets te doen, als we wat meer informatie krijgen over de inhoud daarvan.
Voor wat betreft de bedreigingen: daarvan kunnen we alleen aangeven of er mogelijkheden zijn om daartegen iets te doen, als we wat meer informatie krijgen over de inhoud daarvan.