Hondenwacht

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Snoeske TS
Infopolitie Gast

Hondenwacht

Ongelezen bericht door Snoeske »

Ik zou graag willen weten hoeveel boetes de hondenwacht totaal in 2005 geschreven heeft, en wat het totale inname bedrag was in het jaar 2005.

Dit i.v.m. een werkstuk.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

De hondenwacht bestaat niet binnen de nederlandse politie. Je zult dus iets concreter meten zijn in je vraagstelling.
Camel TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Camel »

Snoeske,

Voor zover ik begrijp worden hondenbegeleiders (incluis hond uiteraard :wink:) vooral ingezet bij speciale situaties, een inbreker die zich verstopt heeft in een grote tuin. Een zeer bedreigende situatie (vechtende meute bijvoorbeeld). Er is denk ik niet zoiets als een standaard hondenpatrouille, wel gaat de politie soms te paard op pad.

Groetjes!
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Ik denk dat TS niet doelt op de hondengeleiders, maar meer op de hondenbelasting. Daarvoor moet je toch bij de gemeentes zijn.

En Camel...hondengeleiders surveilleren gewoon, en schrijven ook bekeuringen. Ze worden inderdaad wel vaak erbij geroepen als het gaat om meldingen waar geweld of een hond/dier bij betrokken is.
Laatst gewijzigd door foreverblue op 26 feb 2006, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Een aantal "grappige" opmerkingen zijn verwijderd om te voorkomen dat de vraag van de TS straks niet meer terug te vinden is tussen al dit leuks.

Laten we proberen "Stel uw vraag als Gast" daarvan een beetje schoon te houden.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Mich TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mich »

Ik denk dat Snoeske doelt op de hondencontroleurs van de gemeenten. Zij controleren op loslopen en poepen e.d.
Doordat de gemeente allemaal hun eigen personeel hebben voor deze klus, is het totaal aantal bekeuringen niet zo makkelijk op te tellen zijn :?

succes met je werkstuk.....
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

En omdat kennelijk heel veel mensen een idee hebben wat Snoeske nou precies bedoelt lijkt me dat deze eerst maar eens zelf moet vertellen wat er nou precies bedoeld wordt.
saskia1950 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door saskia1950 »

foreverblue schreef: de hondenbelasting. Daarvoor moet je toch bij de gemeentes zijn.

.
mocht TS hier nog even lezen: op de site van het CBS kun je alle gegevens vinden, echter de gemeenterekeningen over 2005 zijn nauwelijks klaar laat staan gepubliceerd. :mrgreen:
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

topic wordt gesloten tot Snoeske zich meldt.
Gesloten