Maximum contructie snelheid

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Maximum contructie snelheid

Ongelezen bericht door Gast »

Hey

Ik had gister al een vraag gepost die bijna meteen verwijderd was omdat ie hetzelfde zou zijn als meerdere vragen maar er is een vraag niet beantwoord waar het me juist om ging! Mijn scooter rijd orgineel 55/57, bij 57 word het een correctie 55 ofzo.. dan zou ik dus een boete krijgen, maar hoe kan dat nou als ie orgineel is?

Groeten richard
rijschoollucassen
Stamgast
Roepnaam: Jaap
Geslacht:

Ongelezen bericht door rijschoollucassen »

Constructiesnelheid is al 45, toegestane snelheid is 40, binnen de bkom 30.

Ga terug naar de dealer en laat je scooter afregelen op 40! Gaat-ie niet lekker van lopen.
Waar hebben we het over? als je wind tegen hebt gaat-ie zachter, rijdt je alleen of zit je er samen op. Bergop/bergaf? Zolang je geen echte opvoeractiviteiten gaat ondernemen, zul je daar ook niet op bekeurd worden. Onder de 60 maakt geen agent zich echt druk, tenzij je daar zelf aanleiding toe geeft (agressief rijgedrag, 60 in een winkelgebied etc.)
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

rijschoollucassen schreef:Onder de 60 maakt geen agent zich echt druk, tenzij je daar zelf aanleiding toe geeft (agressief rijgedrag, 60 in een winkelgebied etc.)
Doe alsjeblief geen uitspraken die je niet na kunt komen. TS zal maar toevallig terechtkomen in een bromfietscontrole en dan alsnog het klosje zijn...
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Richard,
in het archief staan naar schatting 30 onderwerpen waarin de constructiesnelheid van bromfietsen behandeld wordt. Lees die eerst eens door, en is je dan nog iets niet duidelijk, neem dan even contact op met een moderator.
Tot die tijd gaat hier een slotje op.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Gesloten