Mistlampen MET keurmerk

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

..::Frans::.. schreef:gast rww zojuist geaccepteerd als lid...ben benieuwd..... :wink:
Ik ook nog steeds.......:
gast rww schreef:
..::Frans::.. schreef:
gast rww schreef:Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
Ik zou even stoppen met tiepen en terug lezen......

en "dat een of andere voertuig waar een ambtenaar mee rijdt......" ik ga het niet verklappen, maar wat denk je dat het zou zijn...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben benieuwd
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

hehehe, en ik zou het niet verklappen..... :twisted: :twisted: :twisted:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Willem
X: @Vrijwil_politie
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door willem58 »

Door de bolling van het glas en de daarachter gemonteerde reflector kan het inderdaad gebeuren dat het glas een blauwe gloed kan geven. Het gaat er om wat voor kleur hij uitstraalt als de verlichting aanstaat. Staat er ook nog eens een "E' keurmerk met daarbij een B, dan is het zeker een mistlicht.

GastRWW, Zie de andere opmerkingen als gratis advies en doe er je voordeel mee. Je hebt er nu (nog) geen beschikkingen voor gekregen maar dat kan zo veranderen.
Plaats je mistlichten een fractie naar buiten en contoleer de hoogte gelijk. De agent op straat zal er geen maatstok bij pakken. De APK keurmeester kijkt er wel naar.
De achterspoiler is een verboden iets door de uitstekende delen. Je kan hier niet alleen een beschiking voor krijgen, maar ook mag je kenteken deel 1 ingevorderd worden als je de spoiler er niet terplekke kan afhalen. Je zal dan naar de RDW moeten om het papiertje weer terug te krijgen.
Op de foto zijn je voorste zijruiten omlaag gedraaid. Zit er soms een donkere folie op. ( Zou me bij deze wagen niet verwonderen ). Ook dat mag niet.

Nogmaals zie het niet als aanvallen maar als goed bedoeld gratis advies.
rww TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door rww »

Ik ben al eens aangehouden voor een alluminium spoiler...papieren ingenomen...heb er af gehaald en papieren weer terug gekregen.
Die ik er nu op heb zitten is 1 van polyester en heeft geen scherp uitstekende delen.
Ben al eens aangehouden voor mn einddemper maar heb ik bezwaar ingediend en dat heb ik toen gewonnen.
Had eerst mn voorste ramen getint (35%) maar al mn vrienden zijn al eens aangehouden en sommige zelfs bekeurd daarvoor....toen dacht ik even bij mezelf: moet maar even verstandig zijn en heb het er toen afgetrokken.

Wat ik alleen wel vreemd vind is dat je de ene keer voor bijv. je einddemper wordt aangehouden en hoor je ze niet over de spoiler en de andere keer alleen over de spoiler en niet over de demper.

Het is dus meestal zo dat je staande wordt gehouden/wordt bekeurd door een regel waarvan de agent zelf zijn mening van toepassing is.

Dus het hangt er ook een beetje van af hoe goed de agent zijn humeur is.
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

rww schreef:
Weleens aan gedacht dat het andere oorzaken kan hebben dan alleen het humeur van de agent?
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

rww schreef:Ik ben al eens aangehouden voor een alluminium spoiler...papieren ingenomen...heb er af gehaald en papieren weer terug gekregen.
Die ik er nu op heb zitten is 1 van polyester en heeft geen scherp uitstekende delen.
Ben al eens aangehouden voor mn einddemper maar heb ik bezwaar ingediend en dat heb ik toen gewonnen.
Had eerst mn voorste ramen getint (35%) maar al mn vrienden zijn al eens aangehouden en sommige zelfs bekeurd daarvoor....toen dacht ik even bij mezelf: moet maar even verstandig zijn en heb het er toen afgetrokken.

Wat ik alleen wel vreemd vind is dat je de ene keer voor bijv. je einddemper wordt aangehouden en hoor je ze niet over de spoiler en de andere keer alleen over de spoiler en niet over de demper.

Het is dus meestal zo dat je staande wordt gehouden/wordt bekeurd door een regel waarvan de agent zelf zijn mening van toepassing is.

Zie je wel dat je alleen leest wat je wil lezen !

Mijn eerste reactie was:
Je bent vanavond niet aangehouden, maar staandegehouden. Als je aangehouden zou zijn dan had je het bureau van binnen gezien.
rww TS
Infopolitie Gast

Ik ben al eens staande gehouden voor een alluminium spoiler...papieren ingenomen...heb er af gehaald en papieren weer terug gekregen.
Ben al eens staande gehouden voor mn einddemper maar heb ik bezwaar ingediend en dat heb ik toen gewonnen.
Had eerst mn voorste ramen getint (35%) maar al mn vrienden zijn al eens staande gehouden en sommige zelfs bekeurd daarvoor....toen dacht ik even bij mezelf: moet maar even verstandig zijn en heb het er toen afgetrokken.

Wat ik alleen wel vreemd vind is dat je de ene keer voor bijv. je einddemper staande wordt gehouden en hoor je ze niet over de spoiler en de andere keer alleen over de spoiler en niet over de demper.

Als dit voor sommigen beter leesbaar is :? :? De meesten hebben er geen erg in.
En daar ben ik 1 van dus vandaar dat woord.
Kirs schreef:
rww schreef:
Weleens aan gedacht dat het andere oorzaken kan hebben dan alleen het humeur van de agent?
Zoals??
Dat ie de regels niet kent??
Kirs
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 46

Ongelezen bericht door Kirs »

Misschien hebben ze je wel gewoon gematst. Waar het mij eigenlijk om gaat dat ik die opmerking maak, is de negativiteit die ik lees in je berichten. Je snelle en in mijn beleving eenzijdige oordeel.
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Geslacht:

Als hij tijdens een staandehouding tegen mij zo doet als dat hij hier reageert, heeft hij een kans op een maximale score. 8)

3 mulders en mogelijk langs de RDW :salut:
rww TS
Infopolitie Gast

Kirs schreef:Misschien hebben ze je wel gewoon gematst. Waar het mij eigenlijk om gaat dat ik die opmerking maak, is de negativiteit die ik lees in je berichten. Je snelle en in mijn beleving eenzijdige oordeel.
Hoe zou dat nu komen??
Als je 10 voor hetzelfde wordt aangehouden......sorry, staande wordt gehouden, waarvan blijkt dat het goed is dan wordt je er op het laatst wel een beetje gek van.
Heb zo vaak gehad.....rij je lekker onschuldig door de stad.....je houd je aan de max. snelheid...soms nog langzamer.....en ja hoor..weer zo'n witte opel met blauw/oranje sriping achter je aan te rijden en soms lange achtervolging...en die rijden niet achter je aan om je auto te bewonderen....dus wie zijn er nu negatief?? zij denken weer van....Jah...weer zo'n 1 waarvan vast wel IETS aan mankeert.
En zeg niet van: begin er dan ook niet aan dat "tunen"........ieder z'n hobby.
Laatst gewijzigd door rww op 30 jan 2006, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

Goed, rww, ik heb me in dit draadje nu al een paar keer echt een breuk gelachen omdat ik dacht dat je niet wilde lezen, ik heb me al geërgerd omdat ik dacht dat je niet wilde lezen, je hebt al een aantal aanwijzingen gegeven dat je niet wil lezen maar ik ga toch, hoe stom het klinkt een poging doen.

Datgene waarvan jij het allemaal maar flauwekul vindt, en waarvan je denkt dat elke gemiddelde agent het verzint, of er maar een beetje op los bekeurt wanneer zijn bui linksom of rechtsom hangt is geen willekeur, is geen toevalligheid en heeft al niks te maken met humeur (al kan ik me nu al heeeeeeel goed voorstellen dat je een agent snel het bloed onder zijn nagels vandaan kan halen doordat je niet wil lezen/luisteren)

Ik ga het eens een keer gewoon uit proberen te leggen....maar dan op de kleine kinderen manier, misschien snap je die.

In nederland hebben we wetgeving. IN die wetgeving staat wat je allemaal wel en niet mag. Zo is er ook wetgeving die precies beschrijft wat er wel, en wat er niet aan je auto mag zitten. Als we nu eens het stukje wetgeving erbij halen over je blauwe lampen dan staat er exact het volgende:
§ 10 Verlichting, lichtsignalen en retroreflecterende voorzieningen

Artikel 5.2.51
1. Personenauto's moeten zijn voorzien van:
a. twee of vier grote lichten;
b. twee dimlichten, met dien verstande dat met ingang van 1 januari 2006 dimlichten met gasontladingslichtbronnen en andere lichtbronnen met een lichtsterkte van meer dan 2000 lumen voldoen aan door Onze Minister gestelde eisen voor deze lichtbronnen, alsmede voor de installatie daarvan;
c. twee stadslichten indien het voertuig na 30 juni 1967 in gebruik is genomen, dan wel twee of vier stadslichten indien het voertuig voor 1 juli 1967 in gebruik is genomen;
d. twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee aan de achterzijde van het voertuig, dan wel één richtingaanwijzer aan elke zijkant indien het voertuig vóór 1 juli 1967 in gebruik is genomen; het licht van de richtingaanwijzers van personenauto's die na 30 juni 1967 in gebruik zijn genomen moet knipperen;
e. waarschuwingsknipperlichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen;
f. één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen.Voor voertuigen die voor 1 januari 1998 in gebruik zijn genomen worden de richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00 m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00 m zijwaarts;
g. twee achterlichten indien het voertuig na 30 juni 1967 in gebruik is genomen, dan wel twee of vier achterlichten indien het voertuig vóór 1 juli 1967 in gebruik is genomen;
h. twee remlichten indien het voertuig na 30 juni 1967 in gebruik is genomen, dan wel één of twee remlichten indien het voertuig vóór 1 juli 1967 in gebruik is genomen;
i. een installatie ter verlichting van de aan de achterzijde van het voertuig aangebrachte kentekenplaat;
j. twee niet-driehoekige rode retroreflectoren aan de achterzijde van het voertuig;
k. een of twee mistlichten aan de achterzijde van het voertuig indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen; in het geval van één mistlicht moet dit zich bevinden in of links van het middenlangsvlak van het voertuig;
l. een of twee achteruitrijlichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen;
m. twee markeringslichten aan de voorzijde en twee aan de achterzijde van het voertuig, indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen en breder is dan 2,10 m, dan wel voor 1 januari 1998 in gebruik is genomen en breder is dan 2,60 m;
n. zijmarkeringslichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen en langer is dan 6,00 m, aangebracht overeenkomstig de door Onze Minister vastgestelde eisen;
o. ten minste twee ambergele retroreflectoren aan elke zijkant van het voertuig, indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen en langer is dan 6,00 m;
p. een derde remlicht indien het voertuig in gebruik is genomen na 30 september 2001, aangebracht zodanig dat:
1°. het midden van het lichtdoorlatende gedeelte zich bevindt in het middenlangsvlak van het voertuig of de rand van het lichtdoorlatende gedeelte op een afstand van ten hoogste 0,15 m vanaf dit middenlangsvlak indien het derde remlicht niet op een vast deel van de carrosserie of bovenbouw kan worden bevestigd, en
2°. de onderzijde van het lichtdoorlatende gedeelte hoger ligt dan de bovenzijde van de remlichten, bedoeld in onderdeel h
2. In afwijking van het eerste lid, onderdeel h, worden twee extra remlichten aangebracht, indien het derde remlicht niet op een vast deel van de carrosserie of bovenbouw binnen 0,15m vanaf het middenlangsvlak kan worden bevestigd.

Artikel 5.2.53
1. De grote lichten, dimlichten, stadslichten en achteruitrijlichten mogen niet anders dan wit of geel stralen.
2. De richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen.
3. De zijrichtingaanwijzers, bedoeld in artikel 5.2.51, onderdeel f, mogen niet anders dan ambergeel stralen.
4. De achterlichten en mistlichten aan de achterzijde mogen niet anders dan rood stralen.
5. De remlichten mogen niet anders dan rood of ambergeel stralen.
6. De kentekenplaatverlichting mag niet anders dan wit stralen en mag niet naar achteren stralen.
7. De markeringslichten mogen naar voren niet anders dan wit, en naar achteren niet anders dan rood stralen.
8. De zijmarkeringslichten mogen niet anders dan ambergeel stralen. Indien het achterste zijmarkeringslicht onderdeel uitmaakt van een rood stralend licht dan wel van een rode retroreflector, mag dit licht rood stralen.

Artikel 5.2.55
1. De in artikel 5.2.51 bedoelde lichten moeten goed werken.
2. De verlichtingsarmaturen en de onderdelen daarvan moeten deugdelijk aan het voertuig zijn bevestigd.
3. De glazen van de verlichtingsarmaturen mogen niet zodanig zijn beschadigd, gerepareerd of bewerkt dat de lichtopbrengst en het lichtbeeld dan wel de functie nadelig worden beïnvloed.
4. Lichten met dezelfde functie moeten van gelijke grootte, gelijke kleur en gelijke of nagenoeg gelijke sterkte zijn. Lichten en retroreflecterende voorzieningen met dezelfde functie moeten symmetrisch links en rechts van het midden van het voertuig zijn bevestigd.
5. De in artikel 5.2.51 bedoelde lichten en retroreflectoren, voorzover het het lichtdoorlatend gedeelte betreft, mogen ten hoogste een vierde deel zijn afgeschermd, mogen niet zijn afgeschermd, onverminderd het bepaalde in artikel 5.18.7, eerste lid.
6. De retroreflectoren van het voertuig mogen geen gebreken vertonen, die de retroreflectie beïnvloeden.
7. Onze Minister kan regels vaststellen omtrent het bepaalde in het tweede en derde lid.

Artikel 5.2.56
1. Het dimlicht van personenauto's moet zodanig zijn afgesteld dat bij controle met een koplamptestapparaat dan wel een verlichtingsscherm het geprojecteerde beeld, na fixatie van het apparaat dan wel het scherm, voldoet aan de volgende eisen:
a. het lichte vlak moet zich onder het donkere vlak bevinden;
b. een duidelijke, geheel of ten dele horizontale scheidingslijn tussen licht en donker moet zichtbaar zijn;
c. het horizontale gedeelte van de scheidingslijn moet zich bevinden tussen of op de lijnen op het scherm van het koplamptestapparaat dan wel op het verlichtingsscherm, die overeenkomen met een daling van de lichtbundel ten opzichte van de horizontale middenlijn van de koplamp van 5 tot 40 mm/m;
d. indien een ten dele horizontale scheidingslijn zichtbaar is:
1°. moet het horizontale gedeelte van de scheidingslijn zich grotendeels links bevinden van de verticale hartlijn op het scherm van het koplamptestapparaat dan wel op het verlichtingsscherm;
2°. mag het snijpunt van het horizontale en het niet-horizontale gedeelte:
a. bij controle met een koplamptestapparaat niet links van de verticale hartlijn op het scherm van het koplamptestapparaat vallen, dan wel
b. bij controle met een verlichtingsscherm maximaal 20 mm/m links van de geprojecteerde verticale hartlijn van de koplamp op het verlichtingsscherm vallen.
2. Het voor het dimlicht bestemde deel van de reflector mag zijn oorspronkelijke reflecterende werking niet in ernstige mate hebben verloren.
3. Onze Minister stelt regels vast omtrent het bepaalde in het tweede lid.

Artikel 5.2.57
1. Personenauto's mogen zijn voorzien van:
a. twee mistlichten aan de voorzijde van het voertuig;
b. parkeerlichten indien het voertuig niet langer is dan 6,00 m en niet breder dan 2,00 m;
c. twee extra richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten aan de achterzijde van het voertuig;
d. één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig voor 1 januari 1998 in gebruik is genomen;
e. ambergele retroreflectoren aan de zijkanten van het voertuig, indien deze retroreflectoren niet reeds ingevolge artikel 5.2.51 verplicht zijn;
f. twee witte retroreflectoren aan de voorzijde van het voertuig;
g. twee markeringslichten aan de voorzijde en twee aan de achterzijde van het voertuig, indien deze lichten niet reeds ingevolge artikel 5.2.51 verplicht zijn en het voertuig breder is dan 1,80 m;
h. zijmarkeringslichten, indien deze lichten niet reeds ingevolge artikel 5.2.51 verplicht zijn, aangebracht overeenkomstig de door Onze Minister vastgestelde eisen;
i. een richtlicht;
j. een bermlicht aan de voorzijde van het voertuig;
k. werklichten;
l. een derde remlicht, indien het voertuig in gebruik is genomen voor 1 oktober 2001, aangebracht zodanig dat:
1°. het midden van het lichtdoorlatende gedeelte zich bevindt in het middenlangsvlak van het voertuig of de rand van het lichtdoorlatende gedeelte op een afstand van ten hoogste 0,15 m vanaf dit middenlangsvlak indien het derde remlicht niet op een vast deel van de carrosserie of bovenbouw kan worden bevestigd, en
2°. de onderzijde van het lichtdoorlatende gedeelte hoger ligt dan de bovenzijde van de remlichten, bedoeld in artikel 5.2.51, onderdeel h.;
m. twee dagrijlichten;
n. een markering aan de achterzijde van het voertuig bestaande uit een rechthoekig bord dan wel uit een set van twee of vier rechthoekige borden, welke zijn voorzien van rood fluorescerende parallel lopende diagonale strepen, indien de toegestane maximum massa van het voertuig meer bedraagt dan 3.500 kg;
o. inwendig verlichte transparanten die voor het overige verkeer bij regeling van Onze Minister vast te stellen informatie over het gebruik of de bestemming van het voertuig bieden. De verlichting moet afzonderlijk zijn geschakeld en mag naar achteren niet rood stralen. Bij regeling van Onze Minister worden nadere eisen vastgesteld ten aanzien van de uitvoering van de transparanten en de plaats waar zij op of aan het voertuig zijn aangebracht.
2. Lichten die ingevolge artikel 5.2.51 verplicht zijn gesteld voor voertuigen die na een in dat artikel genoemd tijdstip in gebruik zijn genomen, mogen zijn aangebracht op voertuigen die voor of op dat tijdstip in gebruik zijn genomen mits wordt voldaan aan de in artikel 5.2.53 met betrekking tot die lichten, met uitzondering van markeringslichten en zijmarkeringslichten gestelde eisen. Markeringslichten en zijmarkeringslichten moeten alsdan voldoen aan het bepaalde in de onderdelen g onderscheidenlijk h van het eerste lid.
3. Personenauto's mogen zijn voorzien van extra witte retroreflecterende voorzieningen aan de voorzijde, extra niet-driehoekige rode aan de achterzijde en extra ambergele aan de zijkanten van het voertuig.
4. In afwijking van het eerste lid, onderdeel l, kunnen twee extra remlichten worden aangebracht, indien het derde remlicht niet op een vast deel van de carrosserie of bovenbouw binnen 0,15m vanaf het middenlangsvlak kan worden bevestigd.

Artikel 5.2.59
1. De mistlichten aan de voorzijde, het richtlicht en het bermlicht mogen naar voren niet anders dan wit of geel stralen.
2. De parkeerlichten mogen naar voren niet anders dan wit, en naar achteren niet anders dan rood stralen, tenzij zij zijn ingebouwd in ambergeel stralende zijrichtingaanwijzers.
3. De extra richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen niet anders dan ambergeel stralen.
4. De zijrichtingaanwijzers mogen naar voren niet anders dan wit of ambergeel, en naar achteren niet anders dan rood of ambergeel stralen.
5. De zijmarkeringslichten mogen niet anders dan ambergeel stralen. Indien het achterste zijmarkeringslicht onderdeel uitmaakt van een rood stralend licht dan wel van een rode retroreflector, mag dit licht rood stralen.
6. De markeringslichten mogen naar voren niet anders dan wit en naar achteren niet anders dan rood stralen.
7. Artikel 5.2.55, tweede, derde, vierde en zevende lid, is van toepassing.
8. Het derde remlicht mag niet anders dan rood stralen.
9. Op de mistlichten aan de voorzijde van het voertuig is artikel 5.2.55, eerste tot en met vijfde en zevende lid, van overeenkomstige toepassing.
10. De dagrijlichten mogen niet anders dan wit stralen.

Artikel 5.2.61
1. Bij personenauto's in gebruik genomen na 31 december 1967 moeten de verlichting, lichtsignalen en retroreflecterende voorzieningen, bedoeld in de artikelen 5.2.51 en 5.2.57 zijn aangebracht op een afstand van niet meer dan 0,40 m vanaf het punt van de grootste breedte van het voertuig. Voor richtingaanwijzers geldt de eerste volzin slechts voor zover het voertuig in gebruik is genomen na 31 december 1997.
2. Het bepaalde in het eerste lid geldt niet voor de grote lichten, richtlichten, bermlichten, achteruitrijlichten, remlichten, de verlichting van de kentekenplaat aan de achterzijde van het voertuig, de markering aan de achterzijde van het voertuig, mistlichten aan de achterzijde van het voertuig, en werklichten.

Artikel 5.2.62
Het ingeschakeld zijn van het mistlicht of de mistlichten aan de achterzijde van het voertuig moet door middel van een controlelampje aan de bestuurder kenbaar worden gemaakt.

Artikel 5.2.63
Achteruitrijlichten van personenauto's mogen alleen kunnen branden indien de achteruitversnelling van het voertuig is ingeschakeld.

Artikel 5.2.64
1. Personenauto's mogen, met uitzondering van grote lichten, niet zijn voorzien van verblindende verlichting.
2. Personenauto's mogen, met uitzondering van de richtingaanwijzers en de waarschuwingsknipperlichten, niet zijn voorzien van knipperende verlichting.

Artikel 5.2.65
Personenauto's mogen, onverminderd het in de artikelen 29 en 30 van het RVV 1990 bepaalde inzake zwaai- en knipperlichten, niet zijn voorzien van meer lichten en retroreflecterende voorzieningen dan in de artikelen 5.2.51 en 5.2.57 is voorgeschreven of toegestaan.
In dit stuk staan een aantal zaken waarvan ik denk dat je alleen al daardoor bekeurd kunt worden. Er wordt gesproken over gekleurd hlas, welke kleur licht het uit mag stralen, wanneer het welke kleur licht mag uitstralen etc.etc. Dat is door de diverse collega's ook allemaal al uitgelegd, op een heel simpele manier. Echter, zoals ik al zei, je wil het niet echt allemaal lezen, dus bij deze de volledige wetstekst die allemaal van toepassing is op je vraag.

Denk je dat je, na het uitpluizen van de wetgeving nog steeds onterecht een bekeuring hebt gekregen, dan mag je geheel gratis, op kosten van de overheid dus, bezwaar aantekenen (nee, er hoeft niet eens een postzegel op!) Denk je dat een bezwaar geen zin heeft, dan heb je ook een antwoord en ben je dus ook weer een tevreden klant....

En succes ermee..... :wink:

PS, als je interesse hebt in de teksten van respectievelijk spoilers en uitlaten, laat maar even weten, krijg je die er ook nog gratis van me bij...
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Geslacht:

Frans, doe de rest van het wetboek ook gelijk. Weet hij ook gelijk wat er wel en niet mag met uitlaat, ramen, etc..etc... :thumright:
rww TS
Infopolitie Gast

Als ik deze zaak heb gewonnen dan mag de agent die me heeft bekeurd ook wel een leescurcus doen.

Trouwens.....over lezen gesproken...jullie waren diegene die er elke keer omheen draaiden om een antwoord op mn vraag te geven...jullie begonnen over maten van plaatsing e.d.

En als ik het heb gewonnen...wat wil dat dan voor jullie zeggen??? dat jullie ook niet kunnen lezen??
Mofkap TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mofkap »

Frans......
Ik lees niets over de binnenverlichting. :)
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

hahahaha mofkap, nee, en het stukje over retroreflecterende oppervlakken heb ik ook maar niet meegenomen.....
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten