Mistlampen MET keurmerk

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Anonymous schreef:Niet de xenonverlichting van een ander...ik vergeleek met de kleur van pitjes in auto's die nu verkocht worden en waar "gewone"burgers in rijden en geen ambtenaren.!
Dat is toch een definitie van xenon-verlichting van een ander...... :? :? :?
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
gast rww TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door gast rww »

Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Willem
X: @Vrijwil_politie
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door willem58 »

Op de foto die er nu staat zitten de mistlichten ook nog eens op de verkeerde plaats.
Ze mogen niet meer dan 40 centimeter vanaf het breedste punt van het voertuig naar binnen zijn geplaatst
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

gast rww schreef:Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
Ik zou even stoppen met tiepen en terug lezen......

en "dat een of andere voertuig waar een ambtenaar mee rijdt......" ik ga het niet verklappen, maar wat denk je dat het zou zijn...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
gast rww TS
Infopolitie Gast

Met andere woorden: Jullie weten zelf niet eens wat wel en niet mag omdat dit hetzelfde effect heeft als xenon en het heeft een keurmerk en toch ben ik beboed omdat het glas zelf blauw van kleur is en de kleur van de pitjes niet als ze aan staan.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

gast rww schreef:Met andere woorden: Jullie weten zelf niet eens wat wel en niet mag omdat dit hetzelfde effect heeft als xenon en het heeft een keurmerk en toch ben ik beboed omdat het glas zelf blauw van kleur is en de kleur van de pitjes niet als ze aan staan.
Sterker nog, wij weten het wel, en als je terugleest jij ook.... Sterker nog, er zijn meer dan eens hele goeie tips langs gekomen.... maar moet je wel even lezen
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

willem58 schreef:Op de foto die er nu staat zitten de mistlichten ook nog eens op de verkeerde plaats.
Ze mogen niet meer dan 40 centimeter vanaf het breedste punt van het voertuig naar binnen zijn geplaatst
Is 42 cm om precies te zijn 8)
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Als je een blauw filter over je koplampen plakt lijkt het ook xenon. En dat mag ook niet.
gast rww TS
Infopolitie Gast

..::Frans::.. schreef:
gast rww schreef:Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
Ik zou even stoppen met tiepen en terug lezen......

en "dat een of andere voertuig waar een ambtenaar mee rijdt......" ik ga het niet verklappen, maar wat denk je dat het zou zijn...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben benieuwd
willem58
Stamgast
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Willem
X: @Vrijwil_politie
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door willem58 »

[ Is 42 cm om precies te zijn ]

En dat alleen al zien door naar een foto te kijken :lol:
Laatst gewijzigd door willem58 op 30 jan 2006, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bert schreef:Als je een blauw filter over je koplampen plakt lijkt het ook xenon. En dat mag ook niet.
Wat heb ik met folie of een filter te maken?? dat zit er niet op....dit is zo uit de winkel gekomen
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

Anonymous schreef:
Bert schreef:Als je een blauw filter over je koplampen plakt lijkt het ook xenon. En dat mag ook niet.
Wat heb ik met folie of een filter te maken?? dat zit er niet op....dit is zo uit de winkel gekomen
OK, op een andere manier dan: Bij de blokker kun je blauwe zwaailichten kopen, maar die mag je niet op je auto zetten, bij een tuningshop kun je sportuitlaten kopen, maar die mag je niet op de auto zetten en bij de dealer hebben ze vast wel een mooie bullbar, mag je ook nie top je auto hebben. Kortom, het feit dat je iets in dew winkel kunt kopen betkeent NIET dat je ze ook op je auto mag hebben....en dat geldt dus ook voor je lampen....
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Bert TS
Infopolitie Gast

Ik denk dat TS alleen wil vergelijken als het HEM uitkomt.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:

Bert schreef:Ik denk dat TS alleen wil vergelijken als het HEM uitkomt.
Jij snapt hem bert, ik zag het op pagina 2 al.....;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Bert TS
Infopolitie Gast

..::Frans::.. schreef:
Bert schreef:Ik denk dat TS alleen wil vergelijken als het HEM uitkomt.
Jij snapt hem bert, ik zag het op pagina 2 al.....;-)
Ik ook al, maar ik wilde hem even het voordeel van de twijfel geven. :wink:
Gesloten