Dat is toch een definitie van xenon-verlichting van een ander......Anonymous schreef:Niet de xenonverlichting van een ander...ik vergeleek met de kleur van pitjes in auto's die nu verkocht worden en waar "gewone"burgers in rijden en geen ambtenaren.!
Mistlampen MET keurmerk
Moderator: Moderatorteam
-
gast rww TS
- Infopolitie Gast
Ik zou even stoppen met tiepen en terug lezen......gast rww schreef:Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
en "dat een of andere voertuig waar een ambtenaar mee rijdt......" ik ga het niet verklappen, maar wat denk je dat het zou zijn......
-
gast rww TS
- Infopolitie Gast
Sterker nog, wij weten het wel, en als je terugleest jij ook.... Sterker nog, er zijn meer dan eens hele goeie tips langs gekomen.... maar moet je wel even lezengast rww schreef:Met andere woorden: Jullie weten zelf niet eens wat wel en niet mag omdat dit hetzelfde effect heeft als xenon en het heeft een keurmerk en toch ben ik beboed omdat het glas zelf blauw van kleur is en de kleur van de pitjes niet als ze aan staan.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
gast rww TS
- Infopolitie Gast
Ben benieuwd..::Frans::.. schreef:Ik zou even stoppen met tiepen en terug lezen......gast rww schreef:Wel met de verlichting waar een burger in rijd je...maar meneer agent had het over 1 of ander vortuig waar een ambtenaar in mag rijden...daar ken ik moeilijk mee vergelijken omdat ik geen ambtenaar ben.
en "dat een of andere voertuig waar een ambtenaar mee rijdt......" ik ga het niet verklappen, maar wat denk je dat het zou zijn......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- willem58
- Roepnaam: Willem
- X: @Vrijwil_politie
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
[ Is 42 cm om precies te zijn ]
En dat alleen al zien door naar een foto te kijken
En dat alleen al zien door naar een foto te kijken
Laatst gewijzigd door willem58 op 30 jan 2006, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
OK, op een andere manier dan: Bij de blokker kun je blauwe zwaailichten kopen, maar die mag je niet op je auto zetten, bij een tuningshop kun je sportuitlaten kopen, maar die mag je niet op de auto zetten en bij de dealer hebben ze vast wel een mooie bullbar, mag je ook nie top je auto hebben. Kortom, het feit dat je iets in dew winkel kunt kopen betkeent NIET dat je ze ook op je auto mag hebben....en dat geldt dus ook voor je lampen....Anonymous schreef:Wat heb ik met folie of een filter te maken?? dat zit er niet op....dit is zo uit de winkel gekomenBert schreef:Als je een blauw filter over je koplampen plakt lijkt het ook xenon. En dat mag ook niet.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast