Mistlampen MET keurmerk
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Wat heb ik met een ander z'n voertuig te maken?? het gaat nu om MIJN mistlampen en niet de jouwe...en dat jij ze aan mag hebben omdat je in een ander voertuig rijd moet jij weten...::Frans::.. schreef:Nou wil ik niet lullig doen, maar die blauwe pitjes in een surveillance-auto stralen ook blauw uit als ze aan staan....betkeent niet dat, omdat ik ermee mag rijden dat jij dat ook mag. Kortom, even naar je eigen situatie kijken niet naar die van een ander (en dan laat ik het feit dat we het over 2 totaal verschillende zaken hebben al helemaal buiten beschouwing)
Zeg dan gewoon of deze kleur WEL of NIET mag i.p.v. deftige taalgebruik te gebruiken.
-
gast rww TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Maar dan is het principe van de mistlichten toch weg ? Die monteer je juist laag, zodat je niet verblind word door de reflectie van het licht uit de koplamp in de mist.Michael schreef:Bij de meeste auto's zitten ze inderdaad lager. Maar mistlichten in de koplamp units is zeker mogelijk.Bert schreef:Mistlichten zitten toch niet in je koplamp units ????
Laatst gewijzigd door Bert op 29 jan 2006, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
- Michael
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Bij mistlichten gaat het niet alleen om de plaats waar ze aan het voertuig zitten, het gaat ook om het lampje.Bert schreef:Maar dan is het principe van de mistlichten toch weg ? Die monteer je juist laag, zodat je niet verblind word door de reflectie van het licht uit de koplamp in de mist.Michael schreef:Bij de meeste auto's zitten ze inderdaad lager. Maar mistlichten in de koplamp units is zeker mogelijk.Bert schreef:Mistlichten zitten toch niet in je koplamp units ????
De manier waarop de lamp is gemaakt zorgt ervoor dat het licht aan de bovenzijde afgeschermd wordt.
Een vriend van mij rijd in een Skoda Octavia (de vorige versie, niet de nieuwste) en daar zitten de mistlichten bij de koplamp unit ingebouwd.
-
gast rww TS
- Infopolitie Gast
Hier dus:
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5896/dsc0048025pq.jpg[/img]
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5896/dsc0048025pq.jpg[/img]
Opmerking van moderator MotoRon
link aangepast tot een werkend geheelHmmm, is niet deftig, is gewoon algemeen beschaafd nederlands. En voor de volledigheid, volgens mij was jij degene die het steeds maar over xenon verlichting van een ander heeft...... Wel even bij de les blijven dus.....Anonymous schreef:Wat heb ik met een ander z'n voertuig te maken?? het gaat nu om MIJN mistlampen en niet de jouwe...en dat jij ze aan mag hebben omdat je in een ander voertuig rijd moet jij weten...::Frans::.. schreef:Nou wil ik niet lullig doen, maar die blauwe pitjes in een surveillance-auto stralen ook blauw uit als ze aan staan....betkeent niet dat, omdat ik ermee mag rijden dat jij dat ook mag. Kortom, even naar je eigen situatie kijken niet naar die van een ander (en dan laat ik het feit dat we het over 2 totaal verschillende zaken hebben al helemaal buiten beschouwing)
Zeg dan gewoon of deze kleur WEL of NIET mag i.p.v. deftige taalgebruik te gebruiken.
Ik kan vanaf de foto niet beoordelen of ze blauw schijnen of niet. Het lijkt van niet maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Wanneer het niet mistig was (of regende of sneeuwde) had ik je gewoon bekeurd voor het voeren van mistlichten terwijl dat niet toegestaan was.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
- willem58
- Roepnaam: Willem
- X: @Vrijwil_politie
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Je hebt nog geluk met alleen een beschikking voor de verlichting.
( nav de foto met de auto in het gras )
- Geen kentekenplaat aan de voorzijde.
- Voorruit is voor een groot gedeelte beplakt,
- scherpe delen aan de achterzijde van het voertuig ( iets wat spoiler heet ).

( nav de foto met de auto in het gras )
- Geen kentekenplaat aan de voorzijde.
- Voorruit is voor een groot gedeelte beplakt,
- scherpe delen aan de achterzijde van het voertuig ( iets wat spoiler heet ).
Laatst gewijzigd door willem58 op 29 jan 2006, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Niet de xenonverlichting van een ander...ik vergeleek met de kleur van pitjes in auto's die nu verkocht worden en waar "gewone"burgers in rijden en geen ambtenaren.!..::Frans::.. schreef:Hmmm, is niet deftig, is gewoon algemeen beschaafd nederlands. En voor de volledigheid, volgens mij was jij degene die het steeds maar over xenon verlichting van een ander heeft...... Wel even bij de les blijven dus.....Anonymous schreef:Wat heb ik met een ander z'n voertuig te maken?? het gaat nu om MIJN mistlampen en niet de jouwe...en dat jij ze aan mag hebben omdat je in een ander voertuig rijd moet jij weten...::Frans::.. schreef:Nou wil ik niet lullig doen, maar die blauwe pitjes in een surveillance-auto stralen ook blauw uit als ze aan staan....betkeent niet dat, omdat ik ermee mag rijden dat jij dat ook mag. Kortom, even naar je eigen situatie kijken niet naar die van een ander (en dan laat ik het feit dat we het over 2 totaal verschillende zaken hebben al helemaal buiten beschouwing)
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast