Bon onder m'n voorruit
Moderator: Moderatorteam
-
Ruud TS
- Infopolitie Gast
Bon onder m'n voorruit
Ik was gisteren naar de bios geweest, en kwam terug en toen trof ik onder m'n ruittewisser een bon aan voor.. 130 euro
Op de bon stond: Als gebruiker geluidsoverlast veroorzaken..
Maar ja het tijdstip was 18:50 en toen zat ik allang in de bios, hoe kan dit eigenlijk, en ik snap zelf niet waarom ik die bon heb gekregen, want ik heb volgens mij geen geluidsoverlast veroorzaakt.
MVG.. RUUD
Op de bon stond: Als gebruiker geluidsoverlast veroorzaken..
Maar ja het tijdstip was 18:50 en toen zat ik allang in de bios, hoe kan dit eigenlijk, en ik snap zelf niet waarom ik die bon heb gekregen, want ik heb volgens mij geen geluidsoverlast veroorzaakt.
MVG.. RUUD
-
Ruud TS
- Infopolitie Gast
Alles klopt gewoon, ik snap het echt niet... Ging verhaal halen bij het politie bureau die op de boete stond, maar daar gaven ze geen gehoor.. toen belde ik het nummer 0900 8844 en die mevrouw zei dat het betreffende politie bureau tot 10 uur open moest zijn... en ik was daar ongeveer 10 voor 10...
Maar ja dat snap ik niet waarom kan de ene agent nouw vriendelijk zijn en de andere zow arrogant..
Maar ja dat snap ik niet waarom kan de ene agent nouw vriendelijk zijn en de andere zow arrogant..
-
Ruud TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
- Krabsalade
- Roepnaam: Koen
- Geslacht: