wel of geen aan giften

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Botje schreef:Zo'n aangifte zou zonder blikken of blozen meteen ingeklopt moeten worden. Het is toch te triest voor woorden dat moeders in dit geval eventueel zelfs een klachtenprocedure zou moeten opstarten om aangifte te kunnen doen.
En de pest is dat de hele politie op dit nalatende gedrag aangekeken wordt.
keymat TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Dat is ook maar verschillend per persoon, en dat ligt dan ook maar net aan wat voor bril die draagt.... Maar idd zeer vervelend voor andere agenten....
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Mogelijk heeft de betreffende collega gezegd dat aangifte doen nu niet kon bij gebrek aan de een afd. zeden in het weekeinde. Het zou mij niet verbazen als ze maandag wel wordt geholpen.

Maar dat is dus een inschatting van mij.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ik hoop dat je gelijk hebt Leo
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

Een aangifte tegen een NN-potloodventer lijkt me niet iets dat speciaal is weggelegd voor iemand met een zedencursus. Maar evengoed hoop ook ik dat je gelijk hebt.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
J o h a n
Stamgast
Geslacht:

Ongelezen bericht door J o h a n »

toen ze me dat vertelde wilde ik aangiften er van doen dat deden ze niet want had geen nut ?!?
Niet speculeren

Ik vindt het al dapper dat ze hier post...

Johan
Janssen
Toplid
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Bas
Geslacht:
Leeftijd: 43

Ongelezen bericht door Janssen »

NIet gelijk van de slechste situatie uitgaan.... Misschien heeft de betreffende agent(e) het verhaal van TS niet goed begrepen. Ik kan me niet voorstellen dat een agent(e) een dergelijke aangifte zou weigeren om op te nemen als het verhaal helemaal duidelijk is.

Het is dus zeker verstandig om gewoon nogmaals met het dichstbijzijnde korps contact op te nemen om alsnog een aangifte te doen en te zorgen dat het gebeuren volledig wordt vastgelegd. De school informeren is natuurlijk ook raadzaam zodat andere ouders kunnen worden geinformeerd en er een sociale controle ontstaat.

Voor de kleine meid natuurlijk heel veel sterkte met de verwerking van deze vervelende gebeurtenis.

----------------
Edit:
Ik had pagina twee nog niet gelezen... Het verhaal van Leo is natuurlijk ook een plausibele verklaring waarin een miscommunicatie kan zijn ontstaan...
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

gvdbor schreef:Als u aangifte wilt doen dan is de politie verplicht dat op te nemen.
Ik vind de houding van dit betreffende korps zeer discutabel.

Ik denk dat u er goed aan doet om nogmaals contact op te nemen met dat politiebureau en vragen naar de zedenafdeling.
Het lijkt me sterk dat men u dat zou weigeren.
Is dat toch het geval kunt u rustig aangeven dat u een klacht wilt indienen. Als u dan weer weggestuurd zou worden meldt u zich hier dan opnieuw.
Heb vanmiddag gebeld en het verhaal uitgelgd dat mijn dochters aangiften werd geweigerd waar ik een antwoord op kreeg ,ze mij gelijk der exuus heeft aangeboden voor haar collega (en er waren geen communicatie problemen en ook geen mistanden )het werd geweigerd mijn eerste melding..en hebben vanavond de aangiften mogen doen
je was duidelijk met je antwoorden en zette mij toe om het nogmaals te proberen om een aangiften te doen wil in het speciaal gvdbor bedanken! en botje voor de steun !
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Nu bloos ik een beetje, maar ik ben blij dat het gelukt is.
En nog blijer dat er excuses naar gast gemaakt werden ook.
Gesloten