vandalisme
Moderator: Moderatorteam
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Opvoeden, ja vind k wel. Maar wat is opvoeden, voor iedereen anders. 20 soorten culturen in een land, met allemaal andere opvoedingsmanieren. De één leert weer van pietje op school het een, de ander leert weer van computerspellen en gewelddadige films.
De ene ouder laat meer toe dan de ander, en iedereen doet toch waar die zin in heeft.
Maar een goed begin begint bij jezelf
En ja, met de harde hand (hoor ik hier vaak op het forum) zal ook wel voor geen moer helpen, omdat dat vaak ook negatieve gevolgen heeft, stiekem gedrag, baldadig gedrag, onderliggende woede wat zich naar de maatschappij keert.
Ik denk dat als je met waarden en normen en een dosis liefde word opgevoed dat het een heel eind goed zal komen.

De ene ouder laat meer toe dan de ander, en iedereen doet toch waar die zin in heeft.
Maar een goed begin begint bij jezelf
En ja, met de harde hand (hoor ik hier vaak op het forum) zal ook wel voor geen moer helpen, omdat dat vaak ook negatieve gevolgen heeft, stiekem gedrag, baldadig gedrag, onderliggende woede wat zich naar de maatschappij keert.
Ik denk dat als je met waarden en normen en een dosis liefde word opgevoed dat het een heel eind goed zal komen.
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
Bionda TS
- Infopolitie Gast
-
Bionda TS
- Infopolitie Gast
-
R.A. TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: vandalisme
Frustratie over b.v. dat een flappentapper niet werkt ,Glenn Admiraal schreef:Wat drijft die mensen tot vandalisme.
en dan prullenbak die er naast aan de muur hangt in de fik steken.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Nee, dat heb ik nooit gedacht.Anonymous schreef:als je veel problemen hebt en iedereen ruzie met je heeft denk je ook halo iedereen doet toch maar stom lekker voor ze ze pesten mij dus ik doe het ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat kan je krijgen voor een prullenbak in de fik steken.(van een vriend)
annoniem
Eerlijk gezegd getuigt het van veel domheid als je zo denkt.
Je kan een dikke bekeuring verwachten en een gepeperde rekening van de gemeente en brandweer.