Verdachte of schuldig

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Voor een overtreding mag je van mij emigreren. Je hoeft voor de rechter niet eens terug te komen. Je wordt dan zogenaamd bij verstek veroordeeld (of niet natuurlijk).

Van deze veroordeling krijg je, zolang je in Nederland woont tenminste vanzelf bericht met het verzoek om de opgelopen bedrag van de veroordeling even te betalen.

Als je in Canada zit en je betaalt het door de rechter opgelegde boetebedrag niet komt die vanzelf aan de beurt op het moment dat je een keer terug gaat naar Nederland om daar van je vakantie te genieten. Bij de pascontrole op Schiphol weten ze je dan direct te vinden......
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

thijeleo schreef:Voor een overtreding mag je van mij emigreren. Je hoeft voor de rechter niet eens terug te komen. Je wordt dan zogenaamd bij verstek veroordeeld (of niet natuurlijk).

Van deze veroordeling krijg je, zolang je in Nederland woont tenminste vanzelf bericht met het verzoek om de opgelopen bedrag van de veroordeling even te betalen.

Als je in Canada zit en je betaalt het door de rechter opgelegde boetebedrag niet komt die vanzelf aan de beurt op het moment dat je een keer terug gaat naar Nederland om daar van je vakantie te genieten. Bij de pascontrole op Schiphol weten ze je dan direct te vinden......
Dat lijkt mij wel duidelijk ja maar dit is van mij niet echt van toepassing aangezien ik zelf geen Nederlander ben (Frans) en toch geen belangrijke reden heb om naar Nederland terug te komen voor vakantie of zo.
Als ik het zo fijn zou vinden in Nederland zou ik dan ook niet willen emigreren, toch? No offence... :D
Gesloten