Aangezien je hier de vraag komt stellen WAT nu eigenlijk de richtlijnen zijn lijkt het me iets te voorbarig voor jou om maar domweg te roepen dat het "niet correct" is gebeurd.BASE schreef: daar heb je gelijk in maar het moet wel korrekt gedaan worden
Als een agent je noteerd voor 40 km te snel dan "denkt" hij dat niet, maar heeft dat geconstateerd.BASE schreef: en niet een rancune agent in burger die even op z'n teller kijkt mij voorbij ziet komen en denkt dat zal wel 120 geweest zijn.
Wat heeft de betreffende agent er voor baat bij om jou een oor aan te naaien??
De instelling waarmee je maar aanneemt dat het een "rancuneuze" agent zal zijn geweest geeft in elk geval jou insteek weer.
Volgens mij zit je dan ook op het verkeerde forum, probeer http://www.fok.nl eens.
Dat zou inderdaad wel verwacht mogen worden.BASE schreef:als een auto mij achterna komt heb ik dat in donker 100% zeker in de gaten![]()
Toch heeft iemand jou geklokt en vervolgens bekeurd.
Jij hebt niemand achter je gezien want dan was je niet "gefopt", waar komt die agent dan opeens vandaan??
Je zou nog versteld staan hoe weinig mensen zien of handelen als je in een opvallende surveillancewagen achter ze rijdt in het donker.
Laat staan in een ONopvallende wagen.
Tja, deze uitspraak vind ik nou niet echt pluspunten opleveren in je betoog.BASE schreef:ik ben vrachtwagen chauffeur ik zit dagelijks op de weg
Ook vrachtwagenchauffeurs overtreden de wetgeving, en zien ZEKER niet alles op en om hen heen.
Lees de krant eens wat vaker en verklaar dan eens hoe die ongelukken ontstaan met die chauffeurs die "dagelijks op de weg zitten".
Ik heb zo het idee dat BASE maar 1 antwoord wil horen hie, helaas voorzie ik dat dit niet gaat gebeuren.
Slotje??