Aangifte

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Danny TS
Infopolitie Gast

Aangifte

Ongelezen bericht door Danny »

Hallo allemaal.

Ik krijg net een mail van mijn planner.
Ik werk in de beveiliging en heb net tegen mijn planner gezegt dat als hij zo doorgaat ik naar kantoor toe kom.
Kan hij op dit moment aangifte doen voor bedreiging.

Gr Danny
Walter TS
Infopolitie Gast

Re: Aangifte

Ongelezen bericht door Walter »

Danny schreef:Hallo allemaal.

Ik krijg net een mail van mijn planner.
Ik werk in de beveiliging en heb net tegen mijn planner gezegt dat als hij zo doorgaat ik naar kantoor toe kom.
Kan hij op dit moment aangifte doen voor bedreiging.

Gr Danny
overdrijven is ook een vak :P

ik zie hier echt geen enkele bedreiging in. zeker niet in de korte bewoordingen zoals jij het schrijft. je zou em toch op zijn minst gezegd moeten hebben dat je naar kantoor kwam om em in mekaar te huffen of woorden van die strekking. en dan nog moet de planner zich ook echt bedreigd voelen. en het blijft een 1 tegen 1 verhaal.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Dat ligt er helemaal aan waar die bedreigingen allemaal uit bestaan.
Er is te weinig informatie om daar een concreet antwoord op te even daar de voorgeschiedenis niet bekend is en wat er nog meer bij gezegt is. En daarbij, ook al is er in juridische zin misschien geen sprake van bedreiging, waardoor de planner geen aangifte kan doen, hierdoor kunt u, door dit soort zaken, wel in een arbeidsconflict geraken waarbij een werkgever wel mogelijke stappen kan gaan ondernemen, wat eventueel kan resulteren, in het uiterste geval, ontslag.

Waarom probeert u het "conflict" niet op te lossen met een leidinggevende.
Uitpraten lost vaak meer op dan elkaar via de mail met van alles en nog wat bestoken, wat alleen maar van kwaad tot erger kan gaan.
Danny TS
Infopolitie Gast

aangifte

Ik heb al ontslag genomen, maar hij loopt nu zelf te dreigen dat hij aangifte gaat doen en ik dan m'n beveiligingspas kan kwijtraken.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

denk je niet dat het misschien verstandiger is eens om tafel te gaan zitten.
stuk constructiever dan elkaar gaan lopen bedreigen en dreigen met de politie.
Danny TS
Infopolitie Gast

aangifte

HEt probleem is juist, vanaf het moment dat ik m'n ontslag heb ingedient hij me gewoon loopt te gallen.
Dat werkt niet meer met een leiding gevende.
Zodra ik die kop van hem ziet trek ik hem er ook daadwerkelijk vanaf.
Guido TS
Infopolitie Gast

Re: aangifte

Ongelezen bericht door Guido »

Danny schreef:HEt probleem is juist, vanaf het moment dat ik m'n ontslag heb ingedient hij me gewoon loopt te gallen.
Dat werkt niet meer met een leiding gevende.
Zodra ik die kop van hem ziet trek ik hem er ook daadwerkelijk vanaf.
en dat laatste is wel weer een bedreiging.

personeelszaken bellen, voldoen aan je verplichtingen die in je contract staan met betrekking tot opzegtermijn en opzegging.
je neit op de kast laten jagen

ziekmelden?
Walter TS
Infopolitie Gast

Re: aangifte

Ongelezen bericht door Walter »

Danny schreef:Ik heb al ontslag genomen, maar hij loopt nu zelf te dreigen dat hij aangifte gaat doen en ik dan m'n beveiligingspas kan kwijtraken.
en waar wil hij dan aangifte van doen?
wat is er gebeurd wat wij nog niet weten?

en er is ongetwjfeld iets voorgevallen want anders zou de beste man niet zo rancuneus zijn.

maar om ontopic te blijven: je zult met alle details moeten komen alvorens er gezegd kan worden of er wel of geen aangifte inzit. en dan hebben we ook nog altijd het verhaal van de andere kant.

zie het zo: wat er ook gezegd is, zolang er geen getuigen of tastbaar bewijs is, zal aangifte in de regel weinig zin hebben. aangezien het jouw woord tegen het zijne is of andersom.

en lijkt me dat er heel wat moet gebeuren wil jij je pas kwijtraken. is gewoon een 'machts'spelletje van je planner. sta erboven en laat em lekker in zijn eigen sop gaar koken.

zo zou ik het doen in dit geval.
Gesloten