Wie kan mij vertellen waar ik het framenummer kan vinden van een Peugeot SV? Ik heb zitten speuren op internet maar helaas geen resultaat. Nu hoop ik dat er collega's zijn die ook eerder een Peugeot SV IBN hebben genomen en dergelijk onderzoek hebben gepleegd en mij het antwoord kunnen geven.
Als het goed is staat de plaats van het frame nummer op het kentekenbewijs. Heb je dit niet, bel dan eens met de RDW of met Peugeot Nederland, die kunnen je ongetwijfeld vertellen waar ze die nummers overal hebben ingeslagen.
Heb je al onder de bekleding bij de dorpels gekeken?
Als het goed is staat de plaats van het frame nummer op het kentekenbewijs. Heb je dit niet, bel dan eens met de RDW of met Peugeot Nederland, die kunnen je ongetwijfeld vertellen waar ze die nummers overal hebben ingeslagen.
Heb je al onder de bekleding bij de dorpels gekeken?
Succes
Hahah sorry, ik ben waarschijnlijk niet erg duidelijk geweest hahaha. Met een Peugeot SV bedoel ik een bromfiets Sorry.
L.A.W. schreef:Is het niet mogelijk dat de boefjes hem hebben weggeslepen....
Zou niet de eerste keer zijn.....
Ja zou goed kunnen, maar dan zijn daar nog wel sporen van te zien, maar kan zelf die plek niet vinden. ik heb nog neit alle kappen eraf gehaald, maar dat bewaar ik liever als laatste red middel hahah
Haha oke was een optie succes ermee,
Wat je nog wel even kan doen is de peugeot dealer/importeur bellen.
Die willen vaak wel helpen en weten het vaak wel, en ik denk dat de brommerdealers die de bromfietsen mogen schouwen voor het kenteken het ook wel weten want ze hebben ze ook nodig bij het schouwen .
Meestal vindt je het framenummer van een brommer aan de voorkant van het chasis, aan de onderkant van de stuurstang. Moet je natuurlijk wel eerst een klepje, of de hele plastic kap die het nummer dekt demonteren. Kijk anderes even in de buurt van het motorblok. Een bromfiets is niet al te groot dus hij zou ergens moeten zitten...Tenzij het nummer dus weggeslepen is zoals L.A.W hiervoor al zij, maar dan zie je vanzelf wel dat ermee geknoeid is
Succes met je speurtocht...
Wie kan mij vertellen waar ik het framenummer kan vinden van een Peugeot SV? Ik heb zitten speuren op internet maar helaas geen resultaat. Nu hoop ik dat er collega's zijn die ook eerder een Peugeot SV IBN hebben genomen en dergelijk onderzoek hebben gepleegd en mij het antwoord kunnen geven.
Alvast bedankt
Bas
Ga naar de site van bromtotaal. Meestal via intranet te vinden.
Op deze stite kan je opzoeken waar het framenummer te vinden is op een bromfiets of snorfiets.
Voor zover ik weet, staan alle merken erop.
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
Alvast bedankt
Bas
Ga naar de site van bromtotaal. Meestal via intranet te vinden.
Op deze stite kan je opzoeken waar het framenummer te vinden is op een bromfiets of snorfiets.
Voor zover ik weet, staan alle merken erop.
Bedankt voor de tip! Helaas hebben we die bij ons niet, maar zal dan ff bij de regio moeten vragen of ze willen kijken!
Noe ik heb hem gevonden. Als je op de brommer zit dan heb je onder je de voetenplaat. Aan de linkerzijde onderaan steekt een stukje "frame"uit. Daar staat het vermeld. Is niet te lezen aangezien het niet beschermd wordt door iets dus is helemaal weg geroest.