Dierverminkingen in Nederland

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Paul Harmans
Infopolitie Gast

Dierverminkingen in Nederland

Bericht door Paul Harmans » 05 mei 2005, 23:35

Geachte forummedewerkers en -bezoekers,

Ik ben op zoek naar (politie) mensen die mij desnoods anoniem meer kunnen vertellen over de grove mishandeling van dieren in Nederland en dan in het bijzonder op paarden en groot vee zoals veel voorkomt in Twente, maar sporadisch ook in de rest van het land. Ik ben beslist geen ‘viezerik’ die graag meer wil weten om een bepaalde hersenkronkel tevreden te stellen. Ik doe serieus onderzoek naar dierverminkingen zoals ze ook al gedurende 40 jaar voorkomen in Amerika en waarvan zelfs de FBI in al die jaren geen dader te pakken heeft gekregen. Ik beweer niet dat alle gevallen in Nederland hetzelfde zijn als de bedoelde gevallen in Amerika, want er lopen helaas ook een stelletje hufters rond die er plezier in hebben om dieren te kwellen.

Uit ervaring weet ik dat mensen sommige dingen niet goed lezen en voorbarige conclusies trekken, ik zal daarom een paar opmerkingen vooraf maken: Ik geloof voor 100% in het bestaan van UFO’s en dat zou iedereen doen als hij of zij naar het beschikbare bewijs zou kijken en niet slechts de hilarische stukjes in de krant voor waar zou aannemen. Ik beweer echter niet dat het voor 100% van buitenaardse afkomst is, we moeten via wetenschappelijk onderzoek proberen uit te vinden wat de herkomst van deze objecten is. Ik beweer daarom dus ook niet dat de onverklaarbare Amerikaanse dierverminkingen (meer dan 10.000 gevallen) het werk zijn van buitenaardse groene mannetjes, maar er lijkt wel een connectie met het UFO-fenomeen te bestaan. Nogmaals: ik beweer absoluut niet dat alle gevallen in Nederland mysterieus zijn, ik weet heel zeker dat er een aantal dierenbeulen rondloopt waarvan er kortgeleden één is opgepakt en laten we hopen dat hij een flinke straf zal krijgen.

Lees als je interesse hebt mijn artikel op mijn website, maar als je zo al denkt dat het allemaal onzin is en niet de moeite wilt nemen er serieus naar te kijken, laat dan svp. overbodig commentaar achterwege. Ik huldig het standpunt: lees eerst, oordeel dan!

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Aut ... rland.html

Bij voorbaat dank voor jullie aandacht,

Paul Harmans

http://www.ufowijzer.nl

Gesloten