persoonsbeveiliger

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
carlosui middelburg
Infopolitie Gast

persoonsbeveiliger

Bericht door carlosui middelburg » 24 apr 2005, 00:31

Beste lezer ik ben bijna klaar met mijn op leiding beveiliger 2, ik wil hierna in de persoonsbeveiliging gaan werken .
Ik denk alleen na wat speur werk dat de opleidingen die in nederland verzorgt worden gewoon nep zijn ok je haalt je papiertje misschien maar ja dan ben je er dan klaar voor je leven te geven , je hebt geen wapen want dat mag in nederland niet .ik wil echt graag het vak leren en vraag me dan ook af of iemand een beter opleiding kent bv .in belgie met vriendelijke groet carlos

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Verjaardag
Geslacht:
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 24 apr 2005, 09:41

In Nederland zijn particuliere beveiligers nooit bewapend en dat zal ook (niet meer) gebeuren...

Maar als je toch zo op vuurwapens 'kickt'(?) zal je in het buitenland moeten gaan werken of zorgen dat je bij de dkdb terecht komt... :wink:

'Het zijn diegenen die niets doen die willen dat alles volgens de regels gebeurt...'

DaV
Infopolitie Gast

Bericht door DaV » 24 apr 2005, 13:04

Waarom is een opleiding ineens 'nep' wanneer er geen vuurwapens gebruikt mogen worden?

Vind het nogal erg raar, als je echt zoveel van wapens houdt misschien Amerika een optie?

Roland
Infopolitie Gast

Re: persoonsbeveiliger

Bericht door Roland » 24 apr 2005, 17:24

carlosui middelburg schreef: gewoon nep zijn ok je haalt je papiertje misschien maar ja dan ben je er dan klaar voor je leven te geven ,
Ben jij dan bereidt om je leven te geven voor een of andere filmster? Een opleiding om je leven te willen geven bestaat natuurlijk niet. Dat is een keuze die je zelf maakt.

Copper
Infopolitie Gast

Bericht door Copper » 24 apr 2005, 22:31

ik wil echt graag het vak leren en vraag me dan ook af of iemand een beter opleiding kent
Israelische geheime dienst misschien?

driver
Infopolitie Gast

Bericht door driver » 25 apr 2005, 17:02

ben zelf ook beveiligings beambte (sinds mei 2004) in bezit van beveiliger 2 en mij is het advies gegeven om eerst rustig een aantal jaartjes in de beveiliging te werken. hier leer je veel ervaring.
en neem van mij aan dat heb je echt nodig.
mocht je een opleiding als persoonsbeveiliger gaan volgen gaat dan eens met een bedrijf wat die mensen verhuurd praten. misschien beschikken die wel over een interne opleidings scala of weten ze een goeie school waar je terecht kunt.
succes.

appiehappie
Lid
Lid
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door appiehappie » 26 apr 2005, 16:22

Misschien is dit het verkeerde forum voor deze vraag, maar een normaal antwoord kan nooit kwaad.

De enige die dat doet is een gast.

Het gedeelte van het wapen dragen wordt eruit gelicht, maar hij vraagt gewoon om een advies.

Informeer eens bij de grote Nederlandse beveiligingsbedrijven, die kunnen je beter doorverwijzen denk ik.

Succes.

spinnies
Infopolitie Gast

Bericht door spinnies » 02 mei 2005, 19:17

Ik heb de opleiding persoonsbeveiliger gedaan via de SVPB. Niks nep aan. Er wordt goed voorbereid voor een opdracht om de grootste risico's weg te nemen. Men weet over het algemeen niet welke tijd, welke tijd en welke locatie je met je VIP heen gaat. Als een van deze factoren weg valt, is het lastiger om te weten wat een VIP doet en het risico kleiner dat je iets overkomt. Mocht je de opleiding gaan doen zorg dat je je goed informeert. Er zijn inderdaad bedrijven die hun woord niet nakomen met hun aanbiedingen...Succes.

Gesloten