Hoe vaak bellen (melden van geluidsoverlast)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Tom poelie
Infopolitie Gast

Hoe vaak bellen (melden van geluidsoverlast)

Bericht door Tom poelie »

Hallo,

Ik heb vaak last vd buren, word wakker van de muziek in de nacht. Al aan de deur geweest en me gezin voorgesteld dus hij weet dat ik met kleine kinderen zit. Toch keihard muziek aan in de nacht en het lijkt steeds vaker te gebeuren. Vorig weekend 2x politie gebeld en ze zijn niet bij de buren geweest. Dit keer 1 x gebeld en nog steeds lig ik hier om nu 4:30 wakker. Had gebeld om 2:00.

Mijn vraag dus of het zin heeft om nu weer te bellen of dat 1 x genoeg is en dat de politie uiteindelijk er langs gaat?
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 17 apr 2021, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 53

Re: Hoevaak bellen.

Bericht door Pim »

Blijven bellen.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Re: Hoevaak bellen.

Bericht door maestro »

Blijven bellen en als het een huurwoning betreft en u beide te maken heeft met dezelfde verhuurder ook de verhuurder inschakelen.

De politie kampt met capaciteitsgebreken en moet dus keuzes maken welke melding voorang heeft en welke niet.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)

Mitch
Stamgast
Stamgast
Agent
Blauwe Parel
Roepnaam: Mitchel
Geslacht:
Leeftijd: 34

Re: Hoe vaak bellen (melden van geluidsoverlast)

Bericht door Mitch »

Je gezin voorstellen was een prima stap. De volgende stap is om de buren aan te spreken op de harde muziek en in gesprek te gaan. Ga er niet automatisch vanuit dat ze het expres doen of dat ze vanzelf rekening gaan houden met je kinderen.

roadtrain
Inventaris
Inventaris
Geslacht:

Re: Hoe vaak bellen (melden van geluidsoverlast)

Bericht door roadtrain »

En als je belt.............................. tijdens geluidsoverlast: Even zo gaan staan zodat de aannemer van het gesprek kan meeluisteren... Heb mij al eens geholpen...

Gesloten