Loopt er een onderzoek/ aangifte tegen mij?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
michaeldehollander
Infopolitie Gast

Loopt er een onderzoek/ aangifte tegen mij?

Bericht door michaeldehollander »

Hallo, ik heb een psychose meegemaakt zo'n 2,5 jaar geleden. Nu heb ik vage herinneringen aan dat ik overlast heb veroorzaakt, ik herbeleef soms situaties die af en toe naar voren komen. Ben inmiddels 2,5 jaar verder, 2,5 jaar onder behandeling geweest en geen last meer van psychoses. Nu zou ik graag willen weten of het realistisch is om te denken dat ik verdachte ben door die overlast die ik heb veroorzaakt/ of er aangiftes/ onderzoeken e.d. lopen? Ik ben nooit aangehouden, maar weet dat wel de politie is ingeschakeld, hoe vaak weet ik niet, maar ik weet minstens 1 keer. Hoe kom ik hier achter? Wordt iemand altijd op de hoogte gesteld? Is dit op te vragen? Ik weet dat de GGZ in contact staat met de politie dus het kan zijn dat die onderzoeken zijn stopgezet... maar toch zou ik graag willen weten of er nog iets loopt en wat er precies liep...zodat ik meer rust krijg.

SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Geslacht:
Leeftijd: 60

Re: Loopt er een onderzoek/ aangifte tegen mij?

Bericht door SWAT »

U kunt bij de politie een aanvraag doen voor inzage in de bij de politie over u geregistreerde informatie. Als u na 2,5 jaar nog steeds niets heeft gehoord over mogelijke strafrechtelijke consequenties van eventueel overlast gedrag dan lijkt het niet erg waarschijnlijk dat daar nog onderzoek naar loopt.
U kunt zoeken op "inzage politiegegevens".
Stay safe out there.

Gesloten