Strafbaar feit (telefonisch verhoor door cjib)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Bestuurder 86
Infopolitie Gast

Strafbaar feit (telefonisch verhoor door cjib)

Bericht door Bestuurder 86 »

Hallo,

Ik heb laatst een brief in de bus gekregen van het CJIB met een verzoek om contact. Het gaat hier om een snelheidsovertreding van 34km/h binnen de bebouwde kom(feitcode:VA035).
Nu weten we niet zeker of ik of mijn zoon (19 jaar) de auto heeft bestuurd, omdat wij deze beiden rond hetzelfde tijdstip nodig hadden.
Kunnen jullie mij enige informatie geven voor een eventuele informatie geven over de consequenties van dit strafbaar feit voor mijn zoon en mij?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 16 mar 2021, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.

vraagteken
Stamgast
Stamgast
Agent
Roepnaam: Dennis
Geslacht:
Leeftijd: 34

Re: Strafbaar feit

Bericht door vraagteken »

Hoe oud is jouw zoon en hoe lang heeft hij zijn rijbewijs? Heeft een van jullie eerder een boete gehad voor dergelijke forse snelheidsovertreding?
Hoofdbaan: Digitaal rechercheur
Bijbaan: Politievrijwilliger

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 55

Bericht door Hilde »

Ik denk dat u precies weet wie gereden heeft en op zoek bent naar de consequentie voor uw zoon en aan het kijken bent hoe daar onderuit te komen.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 62

Bericht door Skipperje »

En u heeft rond het zelfde tijdstip ook op dezelfde weg in dezelfde richting en met zeer hoge snelheid gereden? Heel misschien staat er een foto op de site van het cjib. Zo ja, dan is deze misschien ook nog van de voorzijde.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent

Bericht door KaaDee »

Klinkt als "We kijken wie het beste de schuld kan krijgen" maar vooruit...

Op de site van het CJIB zal een foto staan, mogelijk is daarop te zien wie er reed
PDC | DICT

Proost
Stamgast
Stamgast
Agent
Geslacht:

Bericht door Proost »

Gewoon even contact opnemen met het CJIB zoals is gevraagd en als u dan nog vragen heeft aan ons horen we het graag.

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 53

Re: Strafbaar feit (telefonisch verhoor door cjib)

Bericht door Pim »

Ik heb laatst een brief in de bus gekregen van het CJIB met een verzoek om contact. (...) Kunnen jullie (politie) mij enige informatie geven.

Even wat woorden veranderen:
Hallo groenteboer, de bakker belde me net op en zei dat er boodschappen van mij zijn blijven liggen in zijn winkel. Ik weet van niks maar zowel mijn zoon en ik zijn die ochtend bij de bakker geweest.
Groenteboer, weet u of die boodschappen die bij de bakker liggen van mij of van mijn zoon zijn?

Klinkt logisch toch 8)
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

Gesloten