Vind je dat vreemd????KiralyKecske schreef: ↑11 mar 2021, 18:38 Ik vind het een raar verhaal dat je een mes in je auto bewaart, nog wel op een plek die zo voor het grijpen ligt, voor het geval je toevallig iemand met pech tegenkomt, en dan ook voor het heel specifieke geval dat je een stuk van de brandstofslang moet afsnijden.

Ik heb om die reden:
- ook altijd een tennisracket in de auto onder handbereik liggen, voor het geval dat er een tennisbal vanaf een tennisbaan op de weg komt en ik die dan meteen kan terugslaan,
- een honkbalknuppel voor het grijpen in de auto liggen, voor het geval er vanaf het honkbalveld een bal op de weg terecht komt,
- voetbalschoenen bij me (moet ik nog wel eerst even aantrekken.....) voor het geval er een voetbal op de rijbaan terecht komt; ik mag dit van mijn vrouw niet met mijn nette schoenen want dan worden de neuzen kaal......

Nou je begrijpt wel ik ben een heel behulpzaam (en ook nog eens eentje die goed naar zijn vrouw luistert......, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?????) type!

En dat vind jij natuurlijk ook allemaal vreemd?????