Spullen (van ex-vriendin)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Hank
Infopolitie Gast

Spullen (van ex-vriendin)

Bericht door Hank »

Goededag,

Ik heb al meer dan maanden spullen en kleding van mijn ex vriendin die ze maar niet ophaalt. Wat kan ik hier tegen doen zonder gevolgen?

Ook heeft ze nog een sleutel van het huis dat ze niet terug wilt geven, hoe kan ik deze wettelijke terug eisen?

Hank

Proost
Stamgast
Stamgast
Agent
Geslacht:

Re: Spullen

Bericht door Proost »

Het juridisch loket bellen. Dit is allemaal civiel en heeft niets met de politie te maken.

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 53

Re: Spullen

Bericht door Pim »

Hoewel mijn voorganger gelijk heeft...

Die sleutel heb je niks aan. Stel je eist deze terug... wie zegt jou dat zij geen duplicaat heeft laten maken?
Ik zou daar geel minuut tijd aan besteden. Laat staan een eis (via een advocaat/rechter) over laten opstellen.
Koop voor het geld dat de advocaat daarvoor vraagt een nieuw slot en je weet zeker dat het probleem over is.

Als je weet waar zij woont stuur je een aangetekende brief met een passende termijn om haar zooi op te halen.
Passend zou circa 2 a 3 weken zijn. Schrijf dat je daarna haar kleding naar het leger des heils brengt of vernietigd.
Ook kun je het bij haar ouder(s) afgeven, desnoods nadat je die brief eerst hebt geprobeerd.
Ook kun je, als je zeker weet waar ze werkt de brief aanbieden op haar werk.
Desnoods vermeld je in de die brief dat je daar haar kleding ook naartoe zult brengen.
Wedden dat ze reageert...
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 62

Re: Spullen (van ex-vriendin)

Bericht door MotoRon »

En zoals Proost al vertelde, dit is een civiele aangelegenheid. Heb je niet voldoende info van Pim, zoek dan even een ander forum..
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl

Gesloten