Selectieprocedure laatste test.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
watchpat
Infopolitie Gast

Selectieprocedure laatste test.

Bericht door watchpat »

Hallo,

Binnenkort heb ik de politie selectiedag dit is het laatste onderdeel voor de keuring. En daarna volgt de medische keuring.
Maar nu ik verder lees in het bericht staat erbij. Als je testen positief zijn dan krijg je binnenkort te horen of je naar de medische keuring mag!

Betekend dit dus ook al is je test positief dat je nog steeds afgewezen kan worden. Omdat er kandidaten voor je waren? Want ik heb hem dus pas 26 maart.
Nu vroeg ik me af of de politie al een voor selectie maakt van kandidaten die voor 26 maart de test dag doen.

Ik zie graag wat informatie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Proost
Stamgast
Stamgast
Agent
Geslacht:

Re: Selectieprocedure laatste test.

Bericht door Proost »

Waarschijnlijk staat er ook ergens bij: "kandidaten met de beste resultaten worden geselecteerd".
Dat wil zeggen dat als 1000 man door de selectie komen er wellicht maar 300 geselecteerd worden. Niet dat die overige 700 dan niet goed waren... Maar er wordt gekeken naar het aantal beschikbare plekken en de beste resultaten. (Althans dat was voorheen)

KiralyKecske
Lid
Lid
Aspirant
Geslacht:
Leeftijd: 24

Bericht door KiralyKecske »

Als je wordt uitgenodigd voor de medische keuring betekent dat in principe dat ze met je door willen en dat je, als je door de keuring en het veiligheidsonderzoek komt, een aanstelling krijgt aangeboden.

Strauven
Lid
Lid
Aspirant
Roepnaam: Björn
Geslacht:
Leeftijd: 34

Bericht door Strauven »

Wat @Proost zegt klopt nog steeds. Ook al behaal je voor zowel voor deel a en b een positief resultaat, wil dat niet per definitie zeggen dat ze met je door willen. Ze gaan dan idd kijken naar het aantal plaatsen en wie de beste scores heeft.

Gesloten