Slachtoffer forensische psychiatrie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Richarno
Nieuw lid
Nieuw lid

Slachtoffer forensische psychiatrie

Bericht door Richarno »

Hallo,

Naar aanleiding van een zeer vervelende en bijna fatale "behandeling" stuur ik nu dit bericht. Het zal voor velen van jullie wel echt onbegrijpelijk zijn, desondanks wil ik het wel graag delen dat dit soort "criminaliteit" ook op Nederlandse bodem plaatsvinden.

In 2014 ben ik onder "behandeling" gekomen bij Kairos forensische psychiatrie te 's-Hertogenbosch. Tijdens deze "behandeling" heeft men mij ingelaten met het Occultisme, Satanisme en Satanisch Ritueel Misbruik. Men heeft getracht mij te willen programmeren met het levensgevaarlijke "MK Ultra" programma, beter bekend als de Trauma-Based Mind Control van de C.I.A. of de Satanische Illuminati Sekte. Men heeft mij vermoedelijk ook met elektromagnetische wapens (zogenaamde "Directed Energy Weapons") bewerkt.

Het OM alsmede de politie heb ik hiervan al op de hoogte gebracht, echter weten zij in mijn optiek niet wat dit soort praktijken uberhaupt allemaal inhouden? Bovendien is er ook een groot taboe om over dit soort heimelijke "experimenten" te spreken. Zij houden zich beiden heel afzijdig, afwijzend en terughoudend.

Dit "experiment" is mij verschillende keren bijna fataal geworden, in mijn beleving betreft dit gewoon ook een poging tot doodslag/moord.

Is er iemand die mij uberhaupt kan vertellen, hoe nu verder te handelen in mijn persoonlijke situatie?

Alvast Bedankt,

Met vriendelijke groet,

"Richarno"

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent

Re: Slachtoffer forensische psychiatrie

Bericht door KaaDee »

Ik stel voor dat u direct contact opneemt met uw professioneel hulpverlener (psycholoog of psychiater).
PDC | DICT

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 62

Re: Slachtoffer forensische psychiatrie

Bericht door Skipperje »

Opmerking van Skipperje

Uit je bericht blijkt al dat de politie híer niets mee weet te doen. De tip van KaaDee is voldoende als antwoord. Omdat het verder geen politie zaak is sluit ik dit bericht.
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

Gesloten