Mijn overbuurman heeft een 'nieuwe' auto met fel witte led verlichting. Daar zit ook thuisbrengverlichting op. Echter parkeert hij zijn auto niet richting zijn woning, maar achteruit met de verlichting naar onze woonkamer toe.
Dit is echter zo fel, ook al staat die volgens de betreffende buurman 'maar een minuutje' aan. Hij is echter actief, het betreft dus meerdere 'minuutjes' en als er ook nog vanalles uit de kofferbak of achterbank moet worden gepakt, tellen die 'minuutjes' ook mee.
We hebben nu al twee keer aangeven dat wij er echt last van hebben. (Als je op onze bank zit, dan is dat op koplamphoogte.) Na talloze argumenten leek er een doorbraak. Hij zou er iets aan doen of zijn auto anderom parkeren. Echter een week later nog geen verandering in de situatie. Hij parkeert zijn auto nog steeds zoals hij altijd deed en de verlichting brandt nog geen seconde korter.
Wij wonen in een goed verlichte straat in een buurt zonder oprijlanen, dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. Ik wordt er moedeloos van