Waterkanon (waterwerper)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
F.M.Veltman
Infopolitie Gast

Waterkanon (waterwerper)

Bericht door F.M.Veltman »

Bezit de politie geen voertuigen meer met een waterkanon. Waar mee groepen rellende en vuurwerk gooiende jongeren uit elkaar kan worden gespoten of wel het gebied schoon gespoten kan worden.
met vriendelijke groet

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 52

Re: Waterkanon

Bericht door Pim »

Ja die zijn er nog.
‘Als een rommelig bureau een rommelig hoofd weerspiegelt, wat te denken van een leeg bureau?’ Getekend: A. Einstein

Dusty
Deskundige
Deskundige
Geslacht:

Bericht door Dusty »

Daar (waterkanon.....) zat ik ook al aan te denken, maar ik begreep uit de media dat men op bepaalde plaatsen bewust (meerdere avonden) niet heeft opgetreden, om dat men juist uit was op een confrontatie met de politie. :evil:

En dan krijg je juist beelden die je bij een (vredige) jaarwisseling niet wil.......... 8)

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 53

Bericht door zijlvaart67 »

De politie gaat niet over de politie qua openbare orde; de burgemeester is de baas..en dan krijg je vaak bijzondere 'oplossingen'..

De eerlijkheid gebiedt mij ook te zeggen dat er simpelweg niet veel 'waterwerpers' beschikbaar zijn in Nederland, dus de kans dat je er eentje aan 't werk ziet is niet al te groot..

'Het zijn diegenen die niets doen die willen dat alles volgens de regels gebeurt...'

Gesloten