Vraagje: op dit moment zit ik in het laatste traject van mijn sollicitatie voor PK4.
Is een studieschuld van 15.000 euro een probleem? Ik heb verder geen financiële problemen. De financiële situatie van mijn vrouw en mij is oké. Daarnaast heb ik mijn opleiding afgerond.
screening - studieschuld probleem?
Moderator: Moderatorteam
-
- Stamgast
- Roepnaam: Dennis
- Geslacht:
- Leeftijd: 34
Re: screening - studieschuld probleem?
Bij ons was dat geen probleem. Mijn vrouw heeft Schoevers gedaan (particulier onderwijs) en had er ook een. Als je gewoon netjes elke maand afbetaald is dat echt geen issue.
Hoofdbaan: Digitaal rechercheur
Bijbaan: Politievrijwilliger
Bijbaan: Politievrijwilliger
- maestro
- Deskundige
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
Men vraagt ernaar om te bepalen of je chantabel/omkoopbaar bent en kijkt naar het totaalplaatje. Een studieschuld die je keurig elke maand afbetaald is normaal en geen probleem, zeker niet als er geen andere financiële problemen zijn.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Het is wat anders als je bijvoorbeeld aanzienlijke gok schulden hebt. Dat maakt je als ambtenaar bij de overheid kwetsbaar.
Een gezond en hopelijk minder beperkt 2021 toegewenst.
-
- Lid
- Geslacht:
- Leeftijd: 24
Mijn studieschuld is een stuk hoger, het was geen probleem bij de screening. Omdat ik dacht dat dit wel een probleem kon zijn had ik wel een overzicht van maandelijkse lasten en opgebouwd spaargeld gemaakt en meegenomen om te onderbouwen dat ik geen financiële problemen verwacht te gaan krijgen.
Ook hier was het destijds geen probleem. Gewoon netjes aangeven en dan is het niet meer dan een formaliteit.
PDC | DICT
Bij mij was het ook geen probleem. Het gaat erom dat je het netjes aangeeft. En als je financiëlehuishouding er voor de rest goed uit ziet, heb je niks te vrezen.
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Opmerking van Skipperje
Ik denk dat ts door heeft dat het geen probleem is. Voldoende beantwoord.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit