id vragen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Re: id vragen

Bericht door Hilde »

Frans schreef: 11 jan 2020, 15:02
Hilde schreef: 11 jan 2020, 13:06Echter sluit ik me volledig aan bij de vorige opmerkingen.
Geen ID tonen, dan het gebouw niet in.
En daarmee ontwijk je ook handig het belangrijkste punt want ik was heel kort door de bocht met Jand de Smeerder: en dan?

In jouw geval is het hetzelfde: toont Jan zijn ID wél, dan NOG maakt dat geen verschil, de vraag spitst zich namelijk niet eens toe op de legitimatie die de werknemer sowieso bij zich moet dragen maar op de vraag of die dame aan de receptie het vast mag leggen. AVG, gegevens die terug te leiden zijn naar een natuurlijk persoon...
Nee, de vraag is of ze bevoegd is te vragen naar het ID. Wat helemaal niets met de AVG te maken heeft.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

Frans
Beheerder
Beheerder
Agent
Programmeur
Geslacht:
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door Frans »

We draaien nu in cirkels want wat als... Ik wacht het dan verder wel af als niemand daar antwoord op heeft.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Hilde »

Frans schreef: 11 jan 2020, 17:52 We draaien nu in cirkels want wat als... Ik wacht het dan verder wel af als niemand daar antwoord op heeft.

Was niet daarom ook ooit de regel gemaakt "in gastendeel alleen antwoord op vraag van de gast" :wink: :wink: :wink:

(sorry... zit in bitchmode 😘"
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

speedo
Stamgast
Stamgast
Contacteer:

Bericht door speedo »

Een ander uiterste . De verf menger ( een persoon dus niet de machine) in onze bouwmarkt zijn meng-diploma mag er niet meer hangen,voorheen hing deze samen met die van zijn collega's bij de mengbalie als teken van kennis en kunde.en. Ze zijn weggehaald om reden van ..... juist.
Never change a winning team

Gesloten