parkeerverbod

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 61
Contacteer:

Re: parkeerverbod

Bericht door Skipperje » 28 dec 2019, 00:06

Dan gaan ze op de officiële parkeerplaatsen staan. Daar word je blij van.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

wimkierkels
Nieuw lid
Nieuw lid
Contacteer:

Bericht door wimkierkels » 28 dec 2019, 09:14

Nou ik zie ook, dat ook bij jullie lezen moeilijk is.
Ik kan/ heb al een hoorzitting gekregen, ik wacht alleen nog op een dat.
Blijft het punt als ik op de politie site zie , dat jullie willen handhaven en ik vervolgens lees dat er op 1, 16 en 31 okt jl niet juist gehandhaafd is en er 90% van alle woning inbraken niet opgelost wordt dan is verder discussie in deze overbodig.....
Ik mag dus ook tov het niet handhaven van een "simpel" parkeerverbod, een kritische burger zijn en ik hoef dan ook geen " min mogelijk intervenieert in het leven van de burger" opmerking te krijgen van Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga). Het is niet mijn uitspraak en ik vat dit op als dat mijn leven niets waard is en dus een belediging.
En zoals mr Bitch meldt is zie geen overtreding en leven niets waard: hoe noemt u bovenstaande dan? en geen gelijke behandeling krijgen is discriminatie en dat mag volgens de regels niet op dit forum ook niet.

Maar ook nu weer allerlei smoesjes om het niet willen handhaven van de wet.

Zoals jullie zelf aangeven ik heb de wet niet gemaakt en ik ga/ hoef hiervoor niets oprichten, want deze zijn er al genoeg en daar heb ik op gestemd. Maar daar gaat het hier niet over.

Dus nogmaals: ik wacht de hoorzitting af en ga dan zeker gebruik maken van de uitspraak van de Hoge raad (ook tijdens de hoorzitting). Want dat recht heb ik nu gekregen.
Ik ga hier dus niet meer verder op reageren, het is duidelijk dat jullie een andere zienswijze hebben dan waarvoor de wet is bedoeld.

tav Verstand te boven, nog dit: als ik van de politie/ handhaving niet voor mijn eigen uitrit mag staan, waarom mogen anderen dit dan wel?
Dit is een ongelijke behandeling en volgens de mensenrechten dient dit gegarandeerd te worden (art 1 recht op gelijke behandeling, grondwet zegt in gelijke gevallen gelijk behandelen).. ( hoe zo is dit geen overtreding mr Bitch)
zie ook opm hierboven....tav Bart: dus jij ondervindt hier overlast van dus waarom zou ik er dan niet over mogen klagen??

Ik snap eea niet ik mag niet voor mijn eigen uitrit staan, Bart onder vindt er ook overlast van en dus dien ik het parkeerverbod bij een uitrit te accepteren, waarom heeft men da een wet gemaakt als deze toch niet gehandhaafd wordt. Dan zou ik als politiechef eens met mijn verantwoordelijke minister gaan praten om eea zsm aan te passen.

Maar voor mij is het einde oefening, ik ga niet meer reageren.
Ik wacht de uitspraak van de hoorzitting af en ga bij een negatieve beslissing inderdaad mijn mensenrecht opeisen!! Misschien tot over 7 jr.

Ik hoop dat het bij jullie rustig blijft met oud op nieuw en er niet te veel overlast ontstaat.
Ik hoef mij daar gelukkig niet meer druk over te maken...

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 28 dec 2019, 09:34

En daarmee is genoeg gezegd over parkeerproblemen in combinatie met mensenrechten..

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Gesloten