psychopathie of ben ik gewoon mishandeld

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
bregje83
Infopolitie Gast

psychopathie of ben ik gewoon mishandeld

Bericht door bregje83 » 15 nov 2019, 03:22

hallo hulp (hopelijk)

mijn naam is hier nena2014,ik ben zeer gestresst en niet voor het eerst.
sinds april heb ik gezegt tegen mijn man te willen scheidden.
hij is nu nog wel het vernederendst bezig qua narcistisch/psychopathisch gedrag jegens mij alleen mij.
ik ben zelfs getriouwd,al 6 jaar zeker,helaas nu nog!!!
ik ga er wederom bijna aan onder door wat hij mij aan doet,te heftig ook heb ik nu door hoe de vork in de steel steekt.
ik ben zo vaak als vrouw van weg gegaan bij de FPP onderdeel RVA shertogenbosch,met een gevoel van.......
ben ik zo erg,of onuitstaanbaar,doe ik iets fout????
ipv steun,begrip en eventuele begeleiding als partner,wederhelft,moeder,gezinslid!
bizar is mijn werkelijke verhaal,wat niemand ooit wilde aannemen of geloofde!!!
al de tijd dat ik er nog juist wel in geloofde dat ik begrepen werdt.
als hun( bijvoorbeeld de hulp verleners) nou ook naar mij geluisterd hadden,dan was ik niet zo erg en nog dieper door dit werkelijke slijk gehaald!
voor de derde keer het ergst van alle eerdere opnames,suicide pogingen in ons huis toendertijd!ervaar ik
momenteel de ergste woede psychose achtige wraak van mijn eigen man (officieel nog steeds nu!)jegens mij!!!
schandal;ig geraakt,zeer diep verwont en verscheurd van alle onmenselijke gebeurtenissen die men eerder allemaal nog wel geloofde.
ik ben op ben bijna alles kwijt,nu mijn allert kostbaarste bezit op 1 andere na,namelijk onze lieve kwetsbare getraumatiseerde 5 jarige L. (zoon).
mijn oudste zoon zit veilig namelijk bij zijn vader mijn 1e ex en ook gelijk de papa van mijn 9 jarige lieve stoere kwetsbare kindje !!!
hij heeft nu de kroon gespanty ten kostte van mijn allesje af te pakken mijn lieve L. help me iemand !!!!!!
one voogd is zelfs van mening beter nbij papa wonen,mama is zo labiel.
wat ben ik laBIEL INDERDAAD,VIND JE DAT GEK DAN SPOOR JEEZELF NIET!!!
BOOS VERDRIETIG MISHANDELD GEKRENKT GEMARTELD GEESTELIJK BEROOFD VAN IDENTITEIOT,IN BESLAG GENOMEN DOOR ZIEK LOSLOPEND GEVAAR NAMELIJK J.R. weltevberstaan, zwarte kousen gebied ,daar begon ooit zijn lelijke verhaal.
nu inmiddels ben ik dus zijn prooi nog steeds en mijn zoon is de dupe van zijn leugens en bedrog tegenover mij.
ik schreeuw om hulp,begrip steun!
hopelijk wil iemand wel weten en mij geloven zodat ik als slachtoffer gezien kan worden van psychopathie,
en er een mooi boek over kan gaan sschrijven zoals mijn wens allang is!

help me ik schreeuw uit wanhoop heb ook bewijzen genoeg namelijk !!!

liefs wanhopige moeder en 36 jarige ontroostbare vropuw die het zo goed bedoelde met JR....

Pim
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Pim
Geslacht:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Re: psychopathie of ben ik gewoon mishandeld

Bericht door Pim » 15 nov 2019, 09:43

Heeft u een concrete vraag?

Voor de mentale en/geestelijke hulp die u zoekt zou ik u willen verwijzen naar een huisarts of maatschappelijk werker.
Die laatste wordt in sommige gemeenten door de gemeente zelf gefaciliteerd.

Voor uw scheiding en juridische vragen daarover is er een bureau voor rechtshulp waar u kunt aankloppen.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.

Frans
Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door Frans » 15 nov 2019, 10:37

Ik denk dat het van belang is dat u zich weer meldt bij het Reinier van Arkel (RVA = GGZ ter info collega's). U kunt uzelf eventueel melden aan het bureau aan de Vogelstraat maar zolang jullie getrouwd zijn en blijven hebben jullie samen zeggenschap over alles wat er gebeurd in en om het huis. Als het gaat om je directe fysieke veiligheid kun je je melden bij de politie, je geestelijke gezondheid het RVA aan de minderbroederstraat en beiden (politie of RVA) kunnen eventueel vervolgacties inzetten.

Succes!
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

Mleefa
Infopolitie Gast

Bericht door Mleefa » 15 nov 2019, 11:37

RvA is sowieso niks en kunnen weinig betekenen, loop hier ook al 1 jaar. Gewoon scheiden en naar de politie(ookal doet de politie nog minder). Gewoon proberen, je kind is je alles laat deze niet afnemen. Dit forum zal waarschijnlijk weinig voor je kunnen betekenen maar dit verhaal moet je echt aan een hulpverlener vertellen en niet bang zijn.. Ik heb zelf deze dingen zien gebeuren en het heeft nooit een goede afloop en afwachten maakt het alsmaar slechter. Dus ga ervoor.. niet blijven hangen in deze shit.. Hoop dat het goed komt met je.

Frans
Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door Frans » 15 nov 2019, 22:42

Mleefa schreef:
15 nov 2019, 11:37
RvA is sowieso niks en kunnen weinig betekenen...

<knippie>

...en naar de politie(ookal doet de politie nog minder).

Gewoon proberen, je kind is je alles laat deze niet afnemen. Dit forum zal waarschijnlijk weinig voor je kunnen betekenen maar dit verhaal moet je echt aan een hulpverlener vertellen en niet bang zijn..
RVA en de politie, zijn dat hulpverleners of ijsverkopers?

Als we het erover eens zijn dat het hulpverleners zijn dan zitten we precies op mijn laatste bericht. Ik ben altijd blij met bijdragen van gasten maar als je niets toe te voegen hebt, zeg dan niks. Ik denk dat het voor bregje wel duidelijk is waar ze heen moet. Voor er nog meer van dit soort briljante opmerkingen komen, :slotje:

Gesloten