Mijn zoon in detentiecentrum?
Moderator: Moderatorteam
- Lindagrobben
- Nieuw lid
- Roepnaam: Linda
- Contacteer:
Mijn zoon in detentiecentrum?
Mijn zoon is al vanaf 8 okt verdwenen via via gehoord dat hij opgepakt was, ik krijg van niemand info, t/'m gisteren avond van politie uit Almelo, omdat ik hem als vermist op wou geven.
Nu zeiden ze dat hij in Amsterdam Elandsgracht zat, daar kreeg ik een vrouw aan de telefoon pakte op met, politie reageerde boos en kortaf, mocht ze niet zeggen of mijn zoon daar zat, dan moest ik maar aangifte van vermissing doen.
Nou omdat hij 24 jaar is, mag ik niet weten of hij dood of levende is? En waar? Zodat ik een briefje kan sturen of hij contact wil met ons, wat kan ik nog doen? Ben er kapot van.
Linda
Nu zeiden ze dat hij in Amsterdam Elandsgracht zat, daar kreeg ik een vrouw aan de telefoon pakte op met, politie reageerde boos en kortaf, mocht ze niet zeggen of mijn zoon daar zat, dan moest ik maar aangifte van vermissing doen.
Nou omdat hij 24 jaar is, mag ik niet weten of hij dood of levende is? En waar? Zodat ik een briefje kan sturen of hij contact wil met ons, wat kan ik nog doen? Ben er kapot van.
Linda
- Lindagrobben
- Nieuw lid
- Contacteer:
Re: Mijn zoon in detentiecentrum?
Hoe kom ik te weten waar?
- Julio
- OnTroerend goed
- Roepnaam: Julio
- Geslacht:
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Ik kan begrijpen dat u er kapot van bent. Echter is uw zoon meerderjarig, dus mag hij zelf bepalen met wie hij contact wil hebben en wie mag weten waar en of hij vast zit.
Het kan ook nog zelfs zo zijn dat uw zoon in beperking zit. Dat wil zeggen dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat.
Het kan ook nog zelfs zo zijn dat uw zoon in beperking zit. Dat wil zeggen dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat.
GLM
"Was ik maar wat rijker en niet zo knap."
"Was ik maar wat rijker en niet zo knap."
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Tenzij het onderzoeksbelang zich er tegen verzet mag uw zoon bij zijn aanhouding iemand op de hoogte brengen daar van. Als hij u niet gebeld heeft zal hij iemand anders kennis hebben gegeven of vast zitten voor een onderzoek waarin dit niet toegestaan is.
De politie kan en mag u niet vertellen waar uw zoon zit en waar hij voor vast zit. Het eerste is sowieso ook niet heel relevant omdat hij geen bezoek mag ontvangen zolang hij bij de politie in hechtenis zit.
De politie kan en mag u niet vertellen waar uw zoon zit en waar hij voor vast zit. Het eerste is sowieso ook niet heel relevant omdat hij geen bezoek mag ontvangen zolang hij bij de politie in hechtenis zit.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
- Friedrich Nietzsche.
- Lindagrobben
- Nieuw lid
- Contacteer:

- SWAT
- Blijvertje
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
- Contacteer:
Als uw zoon aan een politie bureau verblijft zijn er geen mogelijkheden om te bellen. Wel zal de politie, indien uw zoon daarom vraagt en het politie onderzoek dit toelaat, anderen over de aanhouding informeren.
Pas in een penitentiaire inrichting bestaat de mogelijkheid zelfstandig te bellen.
Tot die tijd kunt u alleen wachten.
Pas in een penitentiaire inrichting bestaat de mogelijkheid zelfstandig te bellen.
Tot die tijd kunt u alleen wachten.
In memoriam: Leonard Nimoy, live long and prosper
- Lindagrobben
- Nieuw lid
- Contacteer:
Vriendelijk bedankt groetjes linda
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
- Contacteer:
Graag gedaan, ik hoop dat je snel duidelijk krijgt.