Zelfgebouwde elektrische step in beslag genomen.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Tjilitjap1
Infopolitie Gast

Zelfgebouwde elektrische step in beslag genomen.

Bericht door Tjilitjap1 » 27 okt 2019, 17:14

Goedenavond,

Kortgeleden is mijn zelfgebouwde electrische step in beslag genomen. Ik bouw unieke, niet eerder gemaakte elektrische voertuigen, en verkoop deze ontwerpen door.
En bevond me als 42-jarige man, met helm op, even op straat, mijn straat, voor een testritje. De voordeur stond nog open. Ik werd met harde snelheid tegen mijn been aan gereden door een agent. Ik leg uit dat ik ze maak en hier woon, maar onverbiddelijk werd hij in beslag genomen.

Nu wil het zo, dat er een cameraatje met microfoon en simkaartje op de voorkant bevestigd zit, ter bescherming tegen diefstal. Een actieve simkaartgestuurde gps video tracker, het cameraatje is daardoor altijd online via de simkaart. En benaderbaar via een app. In de app kan ik dus meekijken via het cameraatje, en zien wat het cameraatje ziet, en horen wat het microfoontje hoort. Ik kan zelfs life tegen de Dief praten, via het ingebouwde speakertje.

Zo zag en filmde ik agenten die rondjes reden met mijn zelfgebouwde machine, nadat hij in beslag genomen was. Nadat ik voldoende beeld en geluid had, contact opgenomen met de officier van justitie, en een bijlage laten toevoegen aan mijn 'Klaagschrift Inbeslagname'.

Maar nu heb ik nog steeds niets gehoord, en ik wil hem eigenlijk nu terug, het voertuig vertegenwoordigt een waarde van meer van 5000euro.

Dus ik wil de video gaan verspreiden, ik had er al een melding van gemaakt op Nu.nl, een tv productie maatschappij heeft me nu gevraagd om samen met hen de beelden naar buiten te brengen. Met de opbrengst kan ik een nieuwe financieren.

Krijg ik mijn bouwel terug, of zien we de beelden terug op tv?
Bent U voorbereid op het laatste,

Met vriendelijke groet,
Bas Schohaus

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Re: Zelfgebouwde elektrische step in beslag genomen.

Bericht door Skipperje » 27 okt 2019, 20:04

Moderatoropmerking van Skipperje
U bent hier niet bij de politie. Vragen op deze website worden wel door veel agenten, als ze vrij zijn, beantwoord. Maar u heeft ook geen vraag en daarom sluit ik het bericht.
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

Gesloten