Laden & Lossen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Bart-117
Nieuw lid
Nieuw lid
Geslacht:
Contacteer:

Laden & Lossen

Bericht door Bart-117 » 09 mei 2019, 23:59

Ik heb een vraagje, ik ben werkzaam als bezorger bij een take-away restaurant, in het deel van de straat waar het restaurant zich bevind geldt een verboden stit te staan bord (blauw rond met rood kruis) maar er hangt ook een bordje met laden & lossen, valt het "inladen" van bestellingen dan ook onder laden lossen, heb namelijk al een keer gehad dat ik een boete heb gekregen toen ik ff naar binnen was om een paar bestellingen te pakken.

SWAT
Blijvertje
Blijvertje
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 58
Contacteer:

Re: Laden & Lossen

Bericht door SWAT » 10 mei 2019, 07:27

Dit is wel een aparte combinatie. Als laden en lossen wel mag had de wegbeheerder moeten kiezen voor een parkeer verbod.
Bij laden en lossen moet worden gedacht aan goederen van een zekere omvang. Twee pizza's of twee tasjes met bestellingen vallen daar niet onder. Denk dus aan goederen die qua grote en hoeveelheid slechts moeilijk over een langere afstand kunnen worden verplaatst.
Ook betekent laden en lossen stoppen direct in- of uitladen en direct weer vertrekken.
In memoriam: Leonard Nimoy, live long and prosper

Skipperje
Moderator
Moderator
Agent
Vademecum
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Re: Laden & Lossen

Bericht door Skipperje » 10 mei 2019, 11:15

Is het een onderbord met de tekst "uitgezonderd laden/lossen"? Misschien een adres, kunnen we even op google meekijken, want ik ben het met Swat eens dat dit wel vreemd is.

Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit

Gesloten