priveterrein gebouwencomplex

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Re: priveterrein gebouwencomplex

Bericht door Frans » 22 mar 2019, 16:11

Insomnia schreef:
22 mar 2019, 15:51

mijn opmerking was bedoeld alszijnde dat er genoeg gekken op internet zitten dit was niet bedoeld tegen mensen die hier reageren.
Moderatoropmerking van Frans
Duidelijk
.

Insomnia schreef:
22 mar 2019, 15:51
Helaas is in gesprek gaan niet mogelijk omdat er namens een VVE wordt gesproken en om nou alle bewoners een briefje te schrijven. Hun hebben een probleem met mij dus zouden hun toch contact mogelijkheden moeten opgeven om in gesprek te gaan. Ik doe niks fout volgens de wet hun daar in tegen wel. Heb eerder al een briefje aan mijn stuur gehangen waarin ik aangeef dat politie mij toestemming geeft om daar mijn brommer te parkeren + email achtergelaten voor eventuele conversatie die is in de wind geslagen heb nog steeds niks vernomen.
Een VVE is een Vereniging van Eigenaren. Dat zijn in principe alle bewoners, eigenaren van alle panden bij elkaar. Schrijf een brief aan de voorzitter van de VvE en stop hem in een van de brievenbussen (of in allemaal), dan bereik je die vanzelf. Geef daarin even een goeie contactmogelijkheid aan. Beter dan deze vernieling.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door zijlvaart67 » 22 mar 2019, 16:30

De parkeerplek voor het gebouw is bedoeld voor bewoners en voor gasten..

Ik vind ’t superasociaal om een band leeg te laten lopen, maar om daar je brommer te parkeren gelijk een P&R gelegenheid vind ik net zo asociaal, zo niet asocialer..en dan heb ik ’t nog niet over de auto gehad..

'You are a loaded gun, but only the enemy pulls the trigger...'
Eyal Yanilov (hoofdinstructeur Krav Maga)

Krav Maga

העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Insomnia2
Infopolitie Gast

Bericht door Insomnia2 » 22 mar 2019, 16:40

Gelukkig ben ik hier niet om een mening te vragen of ik normen en waarden heb maar welk recht ik heb en of ik daadwerkelijk wetten overtreedt. Zover ik kan zien doe ik dit namelijk niet.

Maar alsnog bedankt voor uw mening :)

Frans
Beheerder
Beheerder
Agent
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Frans » 22 mar 2019, 17:38

@Insomnia : Je kunt dit probleem op 2 manieren aanpakken:

1. Heb je wettelijk het recht daar te staan met je brommertje en auto. Waarschijnlijk wel, we zouden de parkeersituatie goed moeten bekijken maar soit. Dan zeg je eigenlijk, dikke middelvinger tegen de bewoners die hebben laten weten zich te irriteren aan je gedrag. Je kunt aangifte doen maar dat zal nergens op uitdraaien want er zal nooit uitkomen wie je band heeft vernield.
2. In gesprek gaan met de bewoners van de VvE wat ze eigenlijk niet eens hoeven maar vooruit om te kijken of er iets te regelen valt. Je gedraagt je of die VvE iets voor jou moet doen maar het is andersom: jij hebt een probleem/vraag en zij hebben wellicht een antwoord/oplossing. Wellicht zou je je daarnaar moeten gaan gedragen en zou enige nederigheid dan ook passend zijn.

;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl

Gesloten