Dringend advies nodig (bedreigd)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Geen Naam
Infopolitie Gast

Dringend advies nodig (bedreigd)

Bericht door Geen Naam » 09 mar 2019, 09:22

Ik word bedreigd door een Albaanse crimineel ivm woordenwisseling in cafe van een tijdje terug...

Toen had hij mij al bedreigd maar ik liet het niet zover komen omdat ik helemaal geen ruzie wou.Todat ik hem toevallig gisteren in een cafe had gezien waar ik normaal nooit kom en hij bij mij kwam zitten.Toen begon hij weer en hij zei 2x dat hij me door mn kop gaat schieten.Hij zei dat hij al iemand had vermoord en dat hij gezocht werd. Hij pakte mij bij mn kraag vast en wou me bijna slaan. Gelukkig waren er meerdere mensen in de cafe en hij liet me gaan.Maar hij zei dat we elkaar binnenkort gaan zien.Ik weet niet wat ik moet doen.Ik weet niks over hem behalve zijn voornaam (of dat zn echt voornaam is weet ik niet) maar ik hoor van meerdere mensen dat hij een gevaarlijke crimineel is) Ik ben wel bang en het voelt gewoon niet goed aan..
Iemand advies?

Mitch
Superlid
Superlid
Agent
Blauwe Parel
Roepnaam: Mitchel
Geslacht:
Leeftijd: 33
Contacteer:

Re: Dringend advies nodig (bedreigd)

Bericht door Mitch » 09 mar 2019, 10:23

Je kunt aangifte doen en hiervoor telefonisch een afspraak maken via 09008844. Advies krijg je dan van de politie

Geen Naam
Infopolitie Gast

Bericht door Geen Naam » 09 mar 2019, 11:02

Ik weet niet wat ik moet doen.Als ik aangifte doe en hij wordt opgepakt wie zegt dat hij geen vrienden of familie heeft die mij en mn familie iets wil aan doen. Ik heb een vrouw en 3 kinderen.Ik weet niks over hem,maar hij wist wel dingen over mij.Ik werk sinds kort toevallig een kennis van hem en die kan hem gewoon zeggen waar ik woon en etc...
Of hij wordt zelf zo boos omdat ik aangifte heb gedaan dat hij juist dan iets doet... Ik weet echt niet wat ik moet doen en wat de beste opossing is.Ik werk gewoon in de haven en ik ben geen crimineel en ik wil gewoon verder met mijn leven!

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Hilde » 09 mar 2019, 14:28

Nogmaals.. doe aangifte.
Of negeer het.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

ahmed
Infopolitie Gast

SWAT
Blijvertje
Blijvertje
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door SWAT » 09 mar 2019, 18:07

Tja wat wilt u nu eigenlijk horen?
U wordt bedreigd en u bent bang dat de bedreiger de bedreigingen gaat uitvoeren.
U bent ook bang dat als u aangifte gaat doen de bedreiging ook uitgevoerd gaat worden.
Dan wordt het moeilijk om advies te geven.

Wellicht kunt u eens met die kennis van die Albanees waarmee u samen werkt gaan praten opdat deze met die Albanees gaat praten en aldus erger voorkomt.
In memoriam: Leonard Nimoy, live long and prosper

Gesloten