stalking door familielid

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
emma110H
Nieuw lid
Nieuw lid
Roepnaam: Ellen
Twitter: nee
Facebook: ben ik mee gestopt
Linkedin: sta ik niet op
Geslacht:
Leeftijd: 54
Contacteer:

stalking door familielid

Bericht door emma110H » 11 nov 2018, 13:19

Hallo ik wordt al circa 20 jaar gestalkt door een familielid wat destijds ontstaan is door iemand van het arbeidsbureau die al mijn privé gegevens en 'mijn zogenaamde' problematiek neer had gelegd in een verpleegtehuis waar ik toen vrijwilligerswerk deed. Vanaf die tijd wordt ik gestalkt en overal weggepest. In mijn woonomgeving op mijn werk en zelfs is het later in mijn familie terecht gekomen via mijn oudtante die daar destijds revalideerde. Ik heb net sinds 3 maanden gebroken met mijn familie omdat ik het niet meer trok. Zit al een tijdje zwaar getraumatiseerd bij hulpverlening door deze hele situatie. Ik zou heel graag willen dat al die pesterijen en stalking stopt maar ik zou niet weten hoe. Ik heb zelf al veel geprobeerd bij de politie destijds in Sneek, bij het verpleegtehuis zelf en bij mijn eigen familie maar daar kreeg ik dikke ruzie mee en alles werd ontkent. Ik kan de namen van desbetreffende personen van het verpleegtehuis doorgeven die mij dit geflikt hebben en mijn familielid.

Wat moet ik hier verder mee en hoe stop ik dit?

El

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Re: stalking door familielid

Bericht door KaaDee » 11 nov 2018, 15:54

Mag ik u eerst vragen waar de door u genoemde hulpverlening uit bestaat? Als dit een psycholoog of psychiater is, kunt u dit het beste eerst met hem/haar bespreken...
PDC | DICT

ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Re: stalking door familielid

Bericht door ThunderSTreak » 11 nov 2018, 16:53

Een hele goede suggestie Kadee. Temeer daar wij het hele verhaal niet kennen en beantwoording van een dergelijk complexe casus de scope van een forum ver te boven gaat.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding

Gesloten