Interview met een politieagent, brandweerman of iemand van de DJI

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Yasmin
Infopolitie Gast

Interview met een politieagent, brandweerman of iemand van de DJI

Bericht door Yasmin » 14 okt 2018, 20:40

Voor de minor Event Strategic Design zijn vijf studenten gekoppeld aan het evenement World Police & Fire Games 2021, die zal plaatsvinden in Rotterdam. Aan het evenement kunnen alleen medewerkers van de politie, brandweer en DJI meedoen. De onderdelen van dit evenement zal bestaan uit diverse sporten en werkzaamheden die deze mensen dagelijks doen. Er kunnen 1000 medewerkers uit Nederland meedoen. Het doel van het evenement is onder andere het respect vergroten voor mensen die dagelijks garant staan voor onze veiligheid en welzijn.
Het doel van de opdracht is een conceptboek maken waarbij wij een randprogrammering bedenken. Voordat wij dit doen, moeten wij een doelgroep analyse maken waarbij wij dienen te onderzoeken welke mensen hierop af zullen komen. Daarom zijn er de volgende vragen bedacht voor mensen die werken bij de politie, brandweer of DJI.

1. Gaat u deelnemen aan het evenement? (Indien nee, gaat er een collega meedoen? Zou u als u die dag vrij zou zijn, naar het evenement toegaan om een collega aan te moedigen?)

2. Wat vind u van dit evenement? Heeft u er al eerder van gehoord?

3. Heeft u bepaalde verwachtingen van het evenement en waarom?

4. Als u eraan deelneemt/zou deelnemen, zou u dan vrienden en-/of familieleden meenemen?

5. Zou u na het evenement nog bepaalde dingen in Rotterdam bezoeken? (Zo ja, welke en waarom)

Heel erg bedankt!

Mir81
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Aspirant
Geslacht:
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: Interview met een politieagent, brandweerman of iemand van de DJI

Bericht door Mir81 » 15 okt 2018, 07:40

Ik hoor nu voor het eerst van dit evenement

Botje
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door Botje » 15 okt 2018, 11:36

Yasmin schreef:
14 okt 2018, 20:40
1. Gaat u deelnemen aan het evenement? (Indien nee, gaat er een collega meedoen? Zou u als u die dag vrij zou zijn, naar het evenement toegaan om een collega aan te moedigen?)
Ja, dat ligt wel in de planning en ik ken ook collega's die er aan mee willen gaan doen. De kans dat ik als toeschouwer naar de WPFG zal gaan is niet groot, tenzij mijn deelname om een of andere reden niet door zou gaan.
Zowel de WPFG als de EPFG zijn niet onbekend. Ik heb echter nog nooit deelgenomen. Ik ken wel collega's die al een of meerdere keren hebben deelgenomen en het moet een ware happening zijn.
Ik verwacht dat het net zo'n gezellige boel zal zijn als de andere toernooien waaraan ik deelneem.
4. Als u eraan deelneemt/zou deelnemen, zou u dan vrienden en-/of familieleden meenemen?
ja, ik verwacht dat mijn echtgenote wel mee zal gaan.
5. Zou u na het evenement nog bepaalde dingen in Rotterdam bezoeken? (Zo ja, welke en waarom)
Nee.
Als je niets leert van het verleden, zul je in de toekomst telkens nieuwe lessen krijgen.

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Hilde » 15 okt 2018, 12:10

Meedoen weet ik niet, kijken als er bekenden meedoen zeker.

Al dit soort evenementen vind ik interessant en leuk, vooral ivm het netwerken.
Ja, ik had er eerder van gehoord.

Zie 2.

Waarschijnlijk man (ook politie) en kinderen (dan 16, 23 en 26)

Nee.. heb geen interesse in Rotterdam.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

Gesloten