VOG

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Leqouis
Infopolitie Gast

VOG

Bericht door Leqouis » 24 apr 2018, 19:07

Goedeavond,

Ik heb een functie gekregen bij een callcenter. Het is voor Vodafone-Ziggo. Maar ik moet waarschijnlijk een VOG aanvragen. Zoals staat in de brieven. Ik ben vorig jaar rond deze tijd aangeklaagd voor verduistering en ik ben bang dat ik mijn VOG niet krijg. Ik ben nog niet veroordeeld oid. Kan ik alsnog een VOG krijgen? Verder het systeem staan van Politie.

Jan
Superlid
Superlid
Contacteer:

Re: VOG

Bericht door Jan » 24 apr 2018, 20:40

Ook al ben je niet veroordeeld, je staat wel in de picture als verdachte , en dat kan zeker nadelige gevolgen hebben voor het verkrijgen van een VOG,
Alleen , het hangt er vanaf waarvoor je de VOG nodig hebt.
Als jij verdacht wordt van verduistering zal je mogelijk de VOG op je buik kunnen schrijven als je die nodig hebt voor een baan waar je bijvoorbeeld met cashgeld omgaat. Mijn inschatting (voor wat die waard is) is dat je die VOG wel krijgt voor een functie van callcentermedewerker.

Je werkgever zal een paar punten aangeven die van toepassing zijn op jouw functie, en op die punten wordt je gescreend. Zie in het fotootje wat die punten zoal zijn...
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Soms zit ik hier Jan en dan denk ik: wat ben je toch een eigenwijs stuk vreten ook hè.

Leqouis
Infopolitie Gast

Bericht door Leqouis » 24 apr 2018, 20:55

Wat bedoelen ze met budgetbevoegd? ik kan bijv wel in de gegevens van andere ziggo gebruikers.

Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Contacteer:

Bericht door Hilde » 24 apr 2018, 21:34

Daar bedoelen ze mee dat je geld (een budget) moet beheren.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)

el chiko
Lid
Lid
Roepnaam: Jos
Geslacht:
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door el chiko » 25 apr 2018, 12:00

Voor een VOG is belangrijk de relatie waarvoor de aanvraag gemaakt wordt en wat van je bekend is voor die situatie.

Agressie en wapens gaan bv niet goed samen. Hoe het is met callcenter werk en verduistering geen idee. Maar daar kom je vanzelf achter als je de aanvraag doet.
Als een schaap over dam, hek kapot

Gesloten