Deel A

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gebruikersavatar
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 11052
Lid sinds: 18 apr 2006, 21:56
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 57
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Hilde »

Nee.
Maar uitzonderingen zijn er altijd, blijft mensenwerk.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

ahh zoo.

Er is al tijdje dat mensen discussies hebben over aantal genders dat bestaan. Nu hoor je mensen zeggen dat ze als man zijnde zich vrouw voelen of mensen zich helemaal niet identificeren met een gender. Als ik tijdens mijn conditietest zeg dat ik mijzelf niet kan identificeren met met het zijn van een man, krijg ik dan meer tijd voor mijn test?
KaaDee
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1309
Lid sinds: 28 mar 2012, 23:19
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door KaaDee »

kais91 schreef: 10 jul 2017, 23:02 ahh zoo.

Er is al tijdje dat mensen discussies hebben over aantal genders dat bestaan. Nu hoor je mensen zeggen dat ze als man zijnde zich vrouw voelen of mensen zich helemaal niet identificeren met een gender. Als ik tijdens mijn conditietest zeg dat ik mijzelf niet kan identificeren met met het zijn van een man, krijg ik dan meer tijd voor mijn test?
Nee. En als je het tijdens de test net zo laat klinken als nu hier, lijkt het alsof je de genderdiscussie misbruikt om de test te kunnen halen. Niet zeiken over geslacht of hoe/wat je je voelt of identificeert. Gewoon trainen en klaar. Iedereen kan die test gemakkelijk halen. Punt.
Oost-Nederland | GLM
Harry
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Berichten: 155
Lid sinds: 17 jan 2017, 05:50
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Harry »

Zou ik maar niet doen nee....
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

Oke deel A net gehad. Ben nu weer thuis. Moest meteen een afspraak maken voor deel B. ze zeiden dat het goed was gegaan, maar betekent dit dat de uitslagen positief waren voor de cognitieve capaciteitentest? conditietest was trouwens wel echt zwaar. heb het in 3.02 gedaan. wel teleurgesteld om eerlijk te zijn. Had verwacht dat mijn conditie toch beter was. Tijdens de conditietest was er maar 1 iemand afgevallen. Ohhh er waren trouwens wel echt veel aantrekkelijke vrouwen daar :O
KaaDee
Stamgast
Stamgast
Berichten: 1309
Lid sinds: 28 mar 2012, 23:19
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door KaaDee »

kais91 schreef: 11 jul 2017, 15:14 Ohhh er waren trouwens wel echt veel aantrekkelijke vrouwen daar :O
Vergeet niet dit tijdens het korpsgesprek kenbaar te maken als motivatie waarom je bij de politie wil!
Oost-Nederland | GLM
Harry
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Berichten: 155
Lid sinds: 17 jan 2017, 05:50
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Harry »

kais91 schreef:Oke deel A net gehad. Ben nu weer thuis. Moest meteen een afspraak maken voor deel B. ze zeiden dat het goed was gegaan, maar betekent dit dat de uitslagen positief waren voor de cognitieve capaciteitentest?
Gefeliciteerd!
kais91 schreef:Ohhh er waren trouwens wel echt veel aantrekkelijke vrouwen daar :O
:roll:
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

haha bedankt. Hebben jullie tips voor deel b?
Harry
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Berichten: 155
Lid sinds: 17 jan 2017, 05:50
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Harry »

Vooral jezelf zijn, dat is eigenlijk de enige tip die ik mensen zou geven voor deel B.
Gebruikersavatar
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 11052
Lid sinds: 18 apr 2006, 21:56
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 57
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Hilde »

Precies.. gewoon jezelf zijn.
En je niet politiek correct gedragen.😉
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

Awesome heel erg bedankt. Ik ben jullie zo erg dankbaar voor alle hulp en informatie. Hooooop zoo erg dat het hele traject positief zal verlopen. :-)
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

beste mensen ik heb denk ik een probleem. Ik bedacht me net dat aan het einde van deel a ik een reeks vragen moest beantwoorden die over mijzelf gingen. Op het einde waren er vragen over bepaalde gebeurtenissen. Een van de vragen die gesteld werd was of ik 3 maanden of langer werkloos ben geweest. Nu heb ik nee ingevuld, maar ik herinner me net dat ik 6 jaar geleden 7 maanden geen baan heb gehad omdat ik bezig was met mijn studie. Nu ben ik bang dat ik te snel ben gegaan door m'n vragen en wellicht ook andere vragen verkeerd heb beantwoord. Kan ik hier nog iets aan doen?
Gebruikersavatar
Hilde
Moderator
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Berichten: 11052
Lid sinds: 18 apr 2006, 21:56
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 57
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door Hilde »

Afwachten...

Nu valt studie niet onder werkloos zijn.
Als er vragen zijn komen die vanzelf tijdens deel B ter sprake.
Je kan gewoon uitleggen wat de situatie is en waarom je iets wel of niet hebt ingevuld.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Gebruikersavatar
DiNozzo
OnTroerend goed
OnTroerend goed
Agent
Berichten: 3704
Lid sinds: 27 jun 2005, 17:05
Geslacht:
Leeftijd: 36
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Ik kan mij niet voorstellen dat hier echt heel moeilijk over gedaan wordt. Allereerst was het al ruim 6 jaar geleden en niet heel relevant omdat u namelijk druk bezig was met een studie en niet met een thuis zat, elke dag een kratje bier wegtikkend.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
kais91
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid sinds: 30 jun 2017, 00:50
Roepnaam: kais
Geslacht:
Contact:

Re: Deel A

Ongelezen bericht door kais91 »

maar dit valt wel gewoon uit te leggen tijdens het gesprek met de psycholoog toch of zijn die vragen bestemd voor verdere procedures?
Gesloten