Kroeg verbod
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Kroeg verbod
Beste,
Ik ben dit weekend verwijderd uit een kroeg. Volgens de beveiliger zou ik ook een verbod krijgen en hier meteen de volgende dag een brief en telefoontje over ontvangen. Inmiddles zijn er 3 dagen voorbij en heb ik nogsteeds niks gehoord.
Nu weet ik dat als de brief (schriftelijke bevestiging) binnen is, je een bekeuring van 450 euro kan krijgen als je deze plek weer betreed.
Nu vraag ik me af, als deze schriftelijke bevestiging er niet is. Ben ik dan alsnog toegestaan om deze kroeg weer te betreden? De beveiliger wist ook niet hoelang het verbod zou gelden (dit zou in de brief staan).
- Het verbod/uitzetting was voor het geven van alcohol houdende drank aan een minderjarige.
Vriendelijke groet!
Ik ben dit weekend verwijderd uit een kroeg. Volgens de beveiliger zou ik ook een verbod krijgen en hier meteen de volgende dag een brief en telefoontje over ontvangen. Inmiddles zijn er 3 dagen voorbij en heb ik nogsteeds niks gehoord.
Nu weet ik dat als de brief (schriftelijke bevestiging) binnen is, je een bekeuring van 450 euro kan krijgen als je deze plek weer betreed.
Nu vraag ik me af, als deze schriftelijke bevestiging er niet is. Ben ik dan alsnog toegestaan om deze kroeg weer te betreden? De beveiliger wist ook niet hoelang het verbod zou gelden (dit zou in de brief staan).
- Het verbod/uitzetting was voor het geven van alcohol houdende drank aan een minderjarige.
Vriendelijke groet!
- Hilde
- Moderator
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Contacteer:
Re: Kroeg verbod
Post die op maandag verstuurd wordt kan vandaag ook nog komen....
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
-
- Infopolitie Gast
Begrijpelijk, zou meteen zondag een belletje ontvangen volgens de bevieliger.Hilde12 schreef:Post die op maandag verstuurd wordt kan vandaag ook nog komen....
Stel, de brief komt niet binnen, wat zijn dan de consequenties?
-
- Gewaardeerd lid
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
- Contacteer:
Even een vraagje: hoe komt de beveiliger aan je NAW gegevens en je telefoonnummer? Als je dit niet zelf afgegeven hebt zou het ook nog wel eens bluf kunnen zijn.....
Ooit was ik fanatiek sporter, tot ik er achter kwam dat je bekers en trofeeën gewoon kan kopen.... Nu ben ik overal de beste in!
-
- Infopolitie Gast
De beveiliger heeft een foto van mijn identiteitsbewijs gemaakt, ik weet ook niet of hij dus het recht heeft om dan mijn gegevens na te trekken?africatwin schreef:Even een vraagje: hoe komt de beveiliger aan je NAW gegevens en je telefoonnummer? Als je dit niet zelf afgegeven hebt zou het ook nog wel eens bluf kunnen zijn.....
- Julio
- OnTroerend goed
- Roepnaam: Julio
- Geslacht:
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Ik zou er gewoon even langs gaan (overdag!) en dan de zaak helder proberen te krijgen. Uiteraard geen poeha gaat schoppen dan, want dat heeft natuurlijk geen zin.
GLM
"Was ik maar wat rijker en niet zo knap."
"Was ik maar wat rijker en niet zo knap."
- rai
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 46
- Contacteer:
Hoe is hij aan jouw identiteitsbewijs gekomen ?Gast schreef:De beveiliger heeft een foto van mijn identiteitsbewijs gemaakt, ik weet ook niet of hij dus het recht heeft om dan mijn gegevens na te trekken?africatwin schreef:Even een vraagje: hoe komt de beveiliger aan je NAW gegevens en je telefoonnummer? Als je dit niet zelf afgegeven hebt zou het ook nog wel eens bluf kunnen zijn.....
-
- Gewaardeerd lid
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Moderatoropmerking van Hilde12
reactie verwijderd, totaal off topic
-
- Infopolitie Gast
Deze heeft hij aan mij gevraagd, ik heb voor de rest niks met de politie te maken gehad. Mag dit niet?rai schreef:Hoe is hij aan jouw identiteitsbewijs gekomen ?Gast schreef:De beveiliger heeft een foto van mijn identiteitsbewijs gemaakt, ik weet ook niet of hij dus het recht heeft om dan mijn gegevens na te trekken?africatwin schreef:Even een vraagje: hoe komt de beveiliger aan je NAW gegevens en je telefoonnummer? Als je dit niet zelf afgegeven hebt zou het ook nog wel eens bluf kunnen zijn.....
- r0n.
- Stamgast
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
- Contacteer:
Een foto laten maken van je ID bewijs kan gevaarlijk zijn, op deze manier werk je ID-diefstal in de hand.
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.
-
- OnTroerend goed
- Roepnaam: Pim
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
- Contacteer:
Vragen mag hij alles. Strafbaar is het vragen niet.Anoniem123 schreef:Deze heeft hij aan mij gevraagd, ik heb voor de rest niks met de politie te maken gehad. Mag dit niet?
Daarom geldt ook: U mocht het weigeren.
Dan was, als alles goed is en netjes loopt, was de politie erbij gehaald om te bemiddelen.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
-
- Stamgast
- Roepnaam: Dennis
- Geslacht:
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Op je ID staan niet je AW-gegevens overigens. Heb je het adres zelf ook gegeven?
Hoofdbaan: Digitaal rechercheur
Bijbaan: Politievrijwilliger
Bijbaan: Politievrijwilliger
- DiNozzo
- OnTroerend goed
- Geslacht:
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Terug ontopic:
Een mondeling aangezegd kroegverbod is ook geldig. Alleen de bewijslast is wat lastiger. Ik zou er gewoon voorlopig weg blijven en over een tijdje eens een belletje aan de eigenaar wagen. Mijn ervaring is dat (beschonken) mensen nog wel eens wat willen vergeten in alle emotie en dat er wel degelijk afspraken of termijnen genoemd zijn.
Een mondeling aangezegd kroegverbod is ook geldig. Alleen de bewijslast is wat lastiger. Ik zou er gewoon voorlopig weg blijven en over een tijdje eens een belletje aan de eigenaar wagen. Mijn ervaring is dat (beschonken) mensen nog wel eens wat willen vergeten in alle emotie en dat er wel degelijk afspraken of termijnen genoemd zijn.
"He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.”
- Friedrich Nietzsche.
- Friedrich Nietzsche.
De eigenaar van de kroeg mag (tot op zekere hoogte) helemaal zelf bepalen wie hij binnenlaat en wie niet. In feite mag hij je de rest van je leven toegang weigeren in zijn eigen kroeg, maar zo'n vaart zal het niet lopen schat ik in...
Hij is uiteindelijk wel de verantwoordelijke als een minderjarige alcohol drinkt in zijn kroeg, dus ik snap het kroegverbod wel een beetje.
Als er geen politie bij betrokken is geweest zou ik overigens niet weten wie de boete van 450 euro (?) zou kunnen innen als jij toch naar binnengaat.
Hij is uiteindelijk wel de verantwoordelijke als een minderjarige alcohol drinkt in zijn kroeg, dus ik snap het kroegverbod wel een beetje.
Als er geen politie bij betrokken is geweest zou ik overigens niet weten wie de boete van 450 euro (?) zou kunnen innen als jij toch naar binnengaat.
Soms zit ik hier Jan en dan denk ik: wat ben je toch een eigenwijs stuk vreten ook hè.
-
- Infopolitie Gast
Hierom heeft de beveiliger niet gevraagd, dus deze heeft hij niet neem ik aan..vraagteken schreef:Op je ID staan niet je AW-gegevens overigens. Heb je het adres zelf ook gegeven?