aangifte seksueel misbruik bij kinderen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Anonieme Gast 16
Infopolitie Gast

aangifte seksueel misbruik bij kinderen

Bericht door Anonieme Gast 16 »

Hallo

Ik heb aangifte gedaan tegen de vader. Hij heeft zijn kinderen seksueel misbruikt. Op een dag bracht hij de kinderen overstuur terug.
Mijn buurvrouw bemoeide zich voor de zo veelste keer met mijn leven en geloofde dat mijn ex niet had gedaan. Mijn ex werd beschermt door het dorp omdat mijn buurvrouw samen met nog een andere buurvrouw een klop jacht organiseerde op mij.
Voor mij is duidelijk dat hij ze seksueel misbruikt heeft. Mijn kinderen willen hun vader om die rede niet meer zien. Het seksueel misbruik en deze groep mensen het is verschrikkelijk voor de kinderen. Ik heb echt te maken met bedrog. Mijn ex heeft volgens de kinderen meerdere kinderen seksueel misbruikt. Wat ik doe de aangifte ligt stil en ziet er naar uit dat mijn ex er mee weg komt in een begeleide omgangsvorm. beschermt door die groep mensen. Ook al wonen wij er al meer dan een jaar meer niet meer.
ik weet niet meer hoe ik hier uit moet komen. Ik vind het vreselijk wat hij met de kinderen heeft gedaan. Ik moet waarschijnlijk naar een psychiater. Mijn kinderen en ik zijn eerlijk geweest. Wij zijn onschuldig. Helaas dat dat niet ontdekt wordt. Wat kan ik het beste doen. Het word zo voor de kinderen en mezelf best een beetje zwaar.

marcootje
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Agent
Roepnaam: marco
Geslacht:

Re: aangifte seksueel misbruik bij kinderen

Bericht door marcootje »

Wat ik zo lees is het erg triest. Met name voor kinderen.
Heb jij bij het team die de aangifte had opgenomen navraag gedaan hoe de zaak er voor staat?
Heb je contact gehad met jeugdzorg/veilig thuis/ slachtofferhulp etc? Heb je een advocaat en is het civiel geregeld voor de kinderen met betrekking tot gezag?
Jullie zijn slachtoffer maar het voelt alsof je schuldig ben schuld hier aan heb. Je moet echt hulpzoeken voor je zelf en de kinderen, dat vind ik het belangrijkste.
Verder moet je je ex en het dorp negeren.
Het is niet verkeerd om je boerenverstand te blijven gebruiken

Viper001
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
KMAR
Geslacht:
Leeftijd: 30

Re: aangifte seksueel misbruik bij kinderen

Bericht door Viper001 »

U kunt contact opnemen met verschillende instanties zoals marcootje ook aangaf.
Voor het gemak heb ik een aantal sites en telefoonnummers voor u hier neergezet.

Bel met Veilig Thuis op 0800-2000
Bel met Slachtofferhulp op 0900-0101
"Kennis is macht, karakter is meer"[/b]

Gesloten