Een aantekening op naam hebben???

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Motormuis28
Infopolitie Gast

Een aantekening op naam hebben???

Bericht door Motormuis28 » 14 jul 2015, 22:15

Goeie avond beste mensen
loop nu al een enige tijd met een vragen in me hooft over iets wat een tijdje geleden is voort gevallen.

Ben namelijk staanden gehouden en kreeg na afloop een print(spreek woordeljke preek) en die agenten zijden toen we maken der een aantekening van dus een aantekening op naam, maar wat betekend dat nou eigelijk en hoe lang blijft zo iets staan is het een tijdelijk iets of is dit je hele leven lang.

Heb zelf al internet raad gepleegd maar kan niet echt een duidelijk antwoordt vinden.

Wie heeft voor mij duidelijkheid hier over is niet dat ik der niet van kan slapen maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben
Graag hoor ik antwoorden over of een link naar een website die duidelijkheid geeft over mijn vragen

Motormui28 uit regio apeldoorn

zijlvaart67
Moderator
Moderator
Agent
Roepnaam: העזה
Geslacht:
Leeftijd: 53
Contacteer:

Re: Een aantekening op naam hebben???

Bericht door zijlvaart67 » 14 jul 2015, 23:21

Waarschijnlijk bedoelden ze dat ze het eea gingen vastleggen in de politiestatistieken. Oftewel; geen strafblad, geen vervolging, alleen maar een aantekening.

Wel is het zo dat deze info gebruikt kan worden indien u later weer aan de kant gezet wordt. Ook kan de info, bij herhaling, leiden tot actie vanuit het cbr als het verkeerszaken betreft.

Dergelijke mutaties mogen 5 jaar lang gebruikt worden..

'Het zijn diegenen die niets doen die willen dat alles volgens de regels gebeurt...'

KaaDee
Stamgast
Stamgast
Agent
Contacteer:

Re: Een aantekening op naam hebben???

Bericht door KaaDee » 14 jul 2015, 23:26

Motormuis28 schreef: Wie heeft voor mij duidelijkheid hier over is niet dat ik der niet van kan slapen maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben
Zoals Zijlvaart al schreef, is het dus alleen een kleine vermelding in de systemen van de politie.

Als het daarbij gebleven is (u bent niet aangehouden, meegenomen naar het politiebureau, verhoord of hebt proces verbaal gekregen) dan is dat wat het is: Een kleine vermelding.

Dit is dus geen strafblad, heeft geen invloed op bijvoorbeeld het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en u hoort onder normale omstandigheden hier niets meer van.
PDC | DICT

Gesloten